شناسهٔ خبر: 36354996 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

ایبار 0-4 رئال مادرید؛ تداوم پیروزی های مقتدرانه با ثبت پنجمین کلین شیت متوالی

پویا نیّری وند

رئال مادرید موفق شد با ارائه عملکردی درخشان در زمین ایبار، پنجمین کلین شیت متوالی را هم ثبت کرده و به صدر جدول صعود کنند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- از هفته سیزدهم رقابت های لالیگا، رئال مادرید موفق شد در زمین ایبار هم به یک برد پر گل و قاطعانه دست پیدا کرده و موقتاً با 25 امتیاز از 12 بازی، به صدر جدول صعود کند.

اطلاعات بازی

  • تاریخ برگزاری: شنبه | 18 آبان 1398
  • ساعت برگزاری: 21:00 به وقت تهران
  • محل برگزاری: ورزشگاه ایپوروا
  • داور بازی: آقای آدرین کوردرو
  • گلزنان: کریم بنزما (2)، سرخیو راموس، فدریکو والورده

شرح بازی و گل ها

دقیقه '10 ارسال هازارد از سمت چپ، با ضربه کف پای بنزما همراه شد که دروازه بان ایبار با واکنشی خوب توپ را دفع کرد.

دقیقه '17 کریم بنزما بازی خوب خود را با ثبت گل اول بازی تکمیل کرد؛ نفوذ مهاجم فرانسوی از سمت چپ و پاس به بیرون او به والورده، با سماجت هافبک اروگوئه ای پیش برده شد اما ضربه بلوکه شده او در سمت چپ مقابل بنزما قرار گرفت تا با یک بغل پا دروازه خالی را باز کند.

در دقیقه '19 رئال مادرید به گل دوم رسید؛ حرکت خوب هازارد داخل محوطه، با خطای مدافع ایبار همراه شد تا پنالتی به نفع این تیم اعلام شود؛ سرخیو راموس پشت توپ قرار گرفت و به راحتی گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه '28 جشنواره گل رئال مادرید آماده در حال تکمیل شدن بود؛ نفوذ وازکز به داخل محوطه و خطای مجدد از مدافع ایبار دومین پنالتی بازی را رقم زد؛ این بار کریم بنزما پشت توپ ایستاد و دومین گل خود را زد و حساب کار 3-0 شد و بنزما با عبور از فرانس پوشکاش، ششمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید در لالیگا شد.

در نهایت نیمه اول بازی با ارائه عملکردی فوق العاده از سوی رئال مادرید میهمان و زیر بارش شدید باران با نتیجه 3-0 به پایان رسید و تلاش های ایبار در لحظات پایانی، حاصلی نداشت.

دقیقه '61 در حالیکه ایبار بهتر بازی می کرد، روی پاس به بیرون خوب مودریچ، والورده با ضربه ای استادانه به سبک کروس، دروازه ایبار را برای چهارمین بار باز کرد و مزد بازی خوبش را گرفت.

 در دقیقه '71 ایسکو به جای والورده وارد زمین شد و وینیسیوس هم جای هازارد را گرفت که هر دو عملکرد خوبی داشتند. دقیقه '76 ارسال توپ از سمت راست با ضربه سر وینیسیوس در تیر دوم همراه شد که توپ به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت. دقیقه '81 براهیم دیاز به جای لوکاس وازکز وارد میدان شد. در نهایت رئال مادرید موفق شد با کسب این پیروزی موقتاً به صدرجدول رقابت ها صعود کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی