شناسهٔ خبر: 36354936 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

بایرن مونیخ 4-0 دورتموند؛ کلاس درس فلیک برای فاوره در درکلاسیکر

مهیار میرزاپور

بایرن مونیخ میزبان دورتموند بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم های بایرن مونیخ و دورتموند در چارچوب رقابت های بوندس لیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: بوندس لیگا 2019-2020
روز و تاریخ بازی: شنبه | 18 آبان 1398
مکان: ورزشگاه آلیانز آرنا
داور: فلیکس تسوایر
گلزنان و دقایق: لواندوفسکی (17-76) و گنابری (47) و هوملس (گل به خودی-80) برای بایرن مونیخ

طرفداران بایرن مونیخ

ترکیب دو تیم

بایرن مونیخ
دورتموند
شرح بازی

بایرن مونیخ بازی را بهتر از میهمان آغاز کرد. آنها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و روی دروازه حریف فشار می آوردند. بایرن با لواندوفسکی خیلی زود به گل اول رسید. بعد از گل هم توپ در اختیار بایرن بود و دورتموند نمی توانست روی دروازه نویر موقعیت گل ایجاد کند. در دقیقه 27، ضربه کومان از داخل باکس پنالتی را بورکی دفع کرد. در دقیقه 37، ضربه بغل پای لواندوفسکی بعد از برخورد به بازیکن حریف در مقابل دروازه به گنابری رسید و او هم دروازه را باز کرد ولی پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا بود. نیمه اول با برتری 1-0 بایرن مونیخ به پایان رسید.

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را با گل شروع کرد. گنابری زننده گل دوم بود. در دقیقه 51، ارسال زمینی کومان از سمت چپ، گنابری را در برابر دروازه حریف صاحب موقعیت کرد ولی ضربه این بازیکن در چارچوب نبود. در دقیقه 59، پاس عالی کومان، لواندوفسکی را در محوطه جریمه دورتموند صاحب توپ کرد. این بازیکن از هوملس رد شد ولی ضربه اش را به بیرون زد. فاوره برای تقویت ترکیبش، رویس و آلکاسر را وارد میدان کرد. در دقیقه 69، ارسال از سمت راست انجام شد و آلکاسر در برابر دروازه نویر یک موقعیت ایده آل داشت ولی ضربه اش به بیرون رفت. این جدی ترین موقعیت گل دورتموند از ابتدای بازی بود. کومان و مولر با ضربات از راه دور شانس شان را امتحان کردند ولی توپ در چارچوب نبود. کوتینیو و پریشیچ برای بایرن مونیخ به میدان آمدند. لواندوفسکی گل دوم خودش را هم ثبت کرد تا نتیجه 3-0 شود. گل چهارم را هم هوملس وارد دروازه خودی کرد. بازیکنان دورتموند توانی برای یورش به سمت دروازه میزبان نداشتند. به نظر می رسید آنها منتظر سوت پایان بازی هستند. این دیدار با پیروزی 4-0 بایرن مونیخ به پایان رسید.

آمار بازی

آمار بازی بایرن مونیخ دورتموند
شرح گل ها

لواندوفسکی - 17 (بایرن مونیخ): ارسال تک ضرب و دقیق پاوار از سمت راست را لواندوفسکی با ضربه سر شیرجه ای به گل اول بازی تبدیل کرد. بورکی در این صحنه می توانست واکنش بهتری نشان دهد.

روبرت لواندوفسکی

گنابری - 47 (بایرن مونیخ): یک پاس هوشمندانه در عمق، مولر را از سمت چپ راه انداخت. پاس زمینی این بازیکن را لواندوفسکی نتوانست بزند ولی گنابری از راه رسید و در حالی که بورکی شیرجه زده بود، گل دوم بایرن را وارد دروازه میهمان کرد.

سرژ گنابری

لواندوفسکی - 76 (بایرن مونیخ): لواندوفسکی توپ را از حریف گرفت و به مولر پاس داد. مولر توپ را به مهاجم گلزن بایرن برگرداند و این بازیکن هم به راحتی گل سوم تیمش را زد.

هوملس - 80 (گل به خودی) (بایرن مونیخ): پریشیچ از سمت چپ نفوذ کرد. سانتر کوتاه او با دخالت هوملس وارد دروازه دورتموند شد.

خلاصه بازی