شناسهٔ خبر: 36333310 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

پیش بازی اینتر-هلاس ورونا؛ افعی ها با وجود داشتن بازیکنان خسته و مصدوم، در اندیشه کسب 3 امتیاز

مرتضی بابایی

جیالوبلو با اتکا به خط دفاعی خوب خود برای کسب حداقل یک امتیاز به جوزپه مه آتزا می آید و نراتزوری نیز می خواهد از امتیاز میزبانی برای کسب سه امتیاز استفاده کند تا نسبت به شکست برابر دورتموند واکنشی مثبت نشان دهد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب هفته دوازدهم سری آ در فصل 2019-2020، اینتر میزبان هلاس ورونا است.

مشخصات بازی

تاریخ زمان استادیوم داور
شنبه، 18 آبان 1398 20:30 سن سیرو پائولو والری

بررسی وضعیت دو تیم

اینتر تیم دوم جدول سری آ در این فصل، در 11 بازی قبلی خود آمار 9 برد، 1 تساوی، 1 شکست، 24 گل زده و 11 گل خورده را ثبت کرده در حالی که این آمار برای هلاس ورونا تیم نهم جدول، 4 برد، 4 باخت، 3 تساوی، 9 گل زده و 9 گل خورده بوده است. ورونا (در کنار یووه) بهترین خط دفاعی و اینتر دومین خط حمله برتر لیگ ایتالیا را در اختیار دارند. شکست اینتر مقابل دورتموند شاگردان کونته را مجبور می کند به فکر واکنشی مثبت باشند تا علاوه بر فراموش کردن آن باخت، همچنان در رقابت برای رسیدن به صدر جدول سری آ باقی بمانند. قرار گرفتن احتمالی ادی سالسیدو مورا در مقابل اینتر می تواند از نکات جالب توجه این دیدار باشد.

ترکیب احتمالی

غائبین دو تیم 

الکسیس سانچز، دنیلو دی آمبروزیو و متئو پولیتانو غائبین قطعی اینتر در این دیدار خواهند بود و در مورد حضور روبرتو گالیاردینی، کوادوو آساموا و استفانو سنسی نیز شک و تردید بسیار زیادی وجود دارد. در ورونا نیز به نظر می رسد بسا، بادو، پاتزینی، بوکتی غائبین قطعی خواهند بود در حالی که حضور میگل ولوسو در این بازی هنوز قطعی نشده است.

مصاف های اخیر رو در رو

نکات آماری

  1. اینتر و هلاس ورونا تاکنون 56 بار به مصاف هم رفته اند که نراتزوری 32 بار مقابل جیالوبلو به پیروزی رسیده و 4 بار برابر آنها شکست خورده و 20 بازی دیگر نیز بین دو تیم با تساوی پایان یافته است.
  2. اینتر در 16 بازی اخیر خود برابر هلاس ورونا شکست ناپذیر بوده (13 برد و 3 تساوی) که در حال حاضر این طولانی ترین نوار شکست ناپذیری نراتزوری در برابر یکی از تیم های فعلی سری آ محسوب می شود.
  3. اینتر در 14 مسابقه از 15 مسابقه آخر خود برابر ورونا حداقل 2 گل به این تیم زده و همچنین در 8 بازی آخر خانگی خود برابر این تیم 6 کلین شیت داشته است.
  4. اینتر در 10 مسابقه از 12 مسابقه آخر خود در سری آ پیروز بوده است.

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

اینتر میلان 0-2 هلاس ورونا