شناسهٔ خبر: 36333296 - سرویس ورزشی
منبع: دانشجو | لینک خبر

گواردیولا: لیورپول در حال حاضر قوی‌ترین تیم دنیاست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مدعی شد بازی کردن در هیچ استادیومی به اندازه آنفیلد دشوار نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حساس ترین نبرد نیم فصل لیگ برتر از راه رسیده و یکشنبه شب لیورپول در استادیوم آنفیلد میزبان منچسترسیتی خواهد بود. پپ گواردیولا در نشست مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و ضمن تمجید از دستاوردهای کلوپ در لیورپول، رقیب این هفته خود را بهترین تیم جهان توصیف کرده است.

بازی کردن مقابل لیورپول در آنفیلد: "وقتی با تیمی مانند لیورپول در آنفیلد بازی می کنید باید خودتان را باید شرایط تطبیق دهید. زمانی که روی نیمکت بایرن مونیخ در مقابل دورتموند با سه گل پیروز شدیم در خط دفاعی فوق العاده بودیم و رویکرد ما دفاعی تر بود، اما برنامه ما در آنفیلد اینگونه نخواهد بود.

فضای آنفیلد تاثیر زیادی داشته و خود گویای همه چیز است، اما قدرت لیورپول بیشتر معطوف به کیفیت بازیکنان و کادر فنی این تیم است. در حال حاضر بازی کردن در هیچ استایومی به اندازه آنفیلد دشوار نیست. من عاشق اتمسفر آنفلید هستم، من آنچه را که در خارج از استادیوم رخ داده دوست ندارم، اما در داخل آنفیلد همه چیز عالی است.

من تازه چهار فصل است هدایت سیتی را بر عهده گرفته ام، ما نمی توانیم کسی را با سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر مقایسه کنیم ، زیرا آنها بیش از دو دهه افسانه باشگاه های خود بوده اند.

برای شناختن یورگن کلوپ باید بدانید او همان عملکرد خود در دورتموند را در لیورپول نیز تکرار کرد. زمانی که کلوپ سرمربی لیورپول شد آنها در حد یک مدعی واقعی لیگ برتر نبودند، اما حالا چنین قدرتی دارند. طی سه یا چهار سال کلوپ تیمی فوق العاده تماشایی را در آنفلید ساخت."

حملات هواداران لیورپول به اتوبوس سیتی در گذشته: "نه، امیدوارم که دیگر این اتفاق رخ ندهد. پلیس شرایط بازی در لیگ قهرمانان اروپا را می دانست و کاری نکرد. امیدوارم این یک بازی فوق العاده باشد و آن اتفاقاتی که دو فصل پیش افتاد دیگر تکرار نشود."

نبرد قهرمانی در لیگ برتر: "من نمی دانم، ما هنوز بازی های زیادی را پیش رو داریم و می خواهیم تا آخرین دقیقه بازی یکشنبه و در تمام بازی هایی که قرار است انجام دهیم مبارزه کنیم. در حال حاضر لیورپول قوی ترین تیم جهان است، بازی 90 دقیقه است و ما طبق برنامه های خود پیش خواهیم رفت."

بازی کردن کلودیو براوو به جای ادرسون: "چرا نباید به بازیکنانم اطمینان داشته باشم؟ اگر سرمربی به من تردید داشته باشد علاقه ای ندارم بازی کنم. من هر روز براوو را در تمرینات می بینم و می دانم او چه دروازه بان خوبی است. کارت قرمز در دیدار آتالانتا به این دلیل بود که ما توپ را در موقعیت خطرناکی از دست دادیم. براوو در کوپا آمریکا قهرمان شده. به این مرد احترام بگذارید زیرا او یک دروازه بان فوق العاده است."