شناسهٔ خبر: 36038158 - سرویس فرهنگی
منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

تلاش انیماتور نوجوان کردستانی جهت شرکت در جشنواره کودک آنلاین

پرهام جاله متولد سال ۱۳۸۵ یکی از پدیده های منحصر به فرد انیمیشن در استان کردستان است که در حال حاضر زیر نظر استاد علیمراد دوره های تکمیلی خود را جهت شرکت در جشنواره کودک آنلاین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سپری می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، پرهام جاله، جوانترین عضو فعال در انیمیشن مجموعه پارک علم و فناوری کردستان است که از خرداد سال ۱۳۹۷ با شرکت هجاموشن آشنا شد و در این راستا زیر نظر ناصح سبحانی مبانی اولیه انیمیشن استاپ موشن فرا گرفت و بخاطر پیشرفت سریع و علاقه فراوان و استعداد بالایی که از خود نشان داد، بسرعت مورد توجه فعالان این حوزه قرار گرفت و با انجام پروژه های حرفه ای برای شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری کردستان در مسیر حرفه ای شدن گام برداشت.

بنابر این گزارش، در کنار تیزرهای تبلیغاتی متعددی که برای کسب و کارهای استان کردستان انجام داده است، پروژه های شخصی مانند "گیتار من" ، "تولد فیل کوچولو" و "مورچه و کبوتر" را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

وی همچنین به عکاسی و تولید موسیقی برای انیمیشن نیز مشغول به کار می باشد و انتشار دو جلد کتاب کمیک استریپ که داستان آنها را خودش نوشته است، نیز از جمله فعالیتهای دیگر او می باشد.