شناسهٔ خبر: 35910263 - سرویس علمی-فناوری
منبع: دانشجو | لینک خبر

به روزرسانی ماه آینده ویندوز ۱۰ در دسترس کاربران ویژه قرار گرفت

به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ که قرار است در ماه نوامبر عرضه شود، از هم اکنون در اختیار برخی کاربران ویژه مایکروسافت قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از ورج، به روزرسانی ماه نوامبر ویندوز ۱۰ در حال حاضر برای افرادی که جزو برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت هستند، قابل بارگذاری و بررسی است. این افراد کاربرانی حرفه ای و برنامه نویس هستند که معمولا زودتر از بقیه افراد به محصولات و خدمات جدید مایکروسافت دسترسی می یابند.

مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود به روزرسانی تازه ویندوز ۱۰ یک به روزرسانی کوچک است که با هدف ارتقای عملکرد این سیستم عامل و بهبود کیفیت آن صورت می گیرد.

یکی از به روزرسانی های جالبی که از این طریق اتفاق می افتد، قابلیت جستجو در حساب کاربری آنلاین وان درایو افراد از طریق میله جستجوی فایل اکسپلورر خود ویندوز است. از سوی دیگر دستیارهای صوتی دیگری به غیر از کورتانا در زمان قفل شدن صفحه نمایشگر ویندوز ۱۰ قابل استفاده خواهند بود.

با این به روزرسانی امکان ورود داده های جدید به تقویم ویندوز به صورت مستقیم از تسک بار وجود خواهد داشت و مایکروسافت گزینه های تازه ای را برای مدیریت پیام هایی که با هدف اطلاع رسانی ارسال می شوند می افزاید. مایکروسافت قول داده که نصب این به روزرسانی اختلالی را در عملکرد ویندوز ۱۰ ایجاد نمی کند.