شناسهٔ خبر: 35855161 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

ویلموتس: اگر از من بازی دفاعی می‌خواهید چنین آدمی نیستم/ هیچ بازیکنی از حضورش در تیم ملی مطمئن نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما در تیم ملی یارگیری نفر به نفر داریم و اگر یک نفر لیز هم بخورد من بازیکنانم را تشویق می‌کنم چون بازی هجومی را دوست دارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مارک ویلموتس در نشست خبری پیش از بازی با کامبوج اظهار داشت: ما آماده بازی اول هستیم و می خواهیم در خانه خودمان 3 امتیاز را بگیریم.برد در بازی فردا خیلی برای ما اهمیت دارد، می خواهیم بازی هجومی داشته باشیم، در 3 بازی اول سعی داریم بازی را با مالکیت پیش ببریم و بیشتری مالکیت را داشته باشیم.

* می خواهیم در بازی های انتخابی خوب پیش برویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه چه برنامه هایی تدوین کرده که تیم ملی کشورمان آماده مسابقات شود گفت:هدف اولیه ما کوتاه مدت است. ما می خواهیم در بازی های انتخابی خوب پیش برویم و علاوه بر کسب امتیازها خوب پیش برویم و در گروهمان اول باشیم.

*واکنش ویلموتس به عدم پرداخت دستمزدش

خبرنگاری در خصوص اینکه وی تاکنون دستمزد خود را نگرفته و آیا این موضوع تاثیری در روحیه وی برای بازی فردا دارد یا خیر گفت:من یک مربی هستم، بازیکنانم و تیم ملی ایران را دوست دارم، هدف من این است خوب بازی کنیم و برنده شویم، مطمئنا بقیه مسائل قطعا در آینده حل خواهد شد.

*در زندگی باید خطر کرد

خبرنگاری گفت تیم ملی در بازی با هنگ کنگ اشتباهاتی در ساختار دفاعی داشت و اگر بدشانس بودیم شاید از حریف گل می خوردیم، چگونه قرار است این مشکلات حل شود که ویلموتس گفت: بدون اینکه با نظر شما مخالف باشم می گویم، چطور می شود هجومی بازی کرد و اصلا دفاع اشتباه نداشت؟ زندگی بدون ریسک اصلا معنی ندارد، وقتی تیم 40 متر جلو می رود پشت بازیکنانت فضا به وجود می آید و اگر چسبیده به دفاع بازی کنید قطعا این 2 روش با هم تفاوت دارند. ما در تیم ملی یارگیری نفر به نفر داریم و اگر یک نفر لیز هم بخورد من بازیکنانم را تشویق می کنم چون بازی هجومی را دوست دارم. در زندگی باید خطر کرد. اگر شما از من بازی تدافعی در نظر دارید من چنین آدمی نیستم، فکر می کنم سردار آزمون هم با این موضوع مخالف باشد.(با خنده)

* چرا جهانبخش به تیم ملی دعوت نشد؟

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه لیست جدید وی همه را شوکه کرد گفت:شما می دانید دعوت شدن به تیم ملی همیشه وجود دارد و لیست بسته نیست. جهانبخش 90 دقیقه مقابل هنگ کنگ بازی کرد، او به برایتون برگشت و مصدوم شد. ما با تیم پزشکی برایتون در تماس بودیم. او 10 روز تمرین نکرد و این را هم در نظر بگیرید که بدن او آماده نبود و 10 روز بازی نکرده بود. من از کیفیت بازیکن حرف نمی زنم بلکه از ریسک بازی کردن او حرف می زنم. ما سعی کردیم نگاهی بلند مدت داشتیم که او 15 روز در باشگاهش بماند و فرصت بازی کردن داشته باشد.

* هدف ما این است که هیچ کس مطمئن نباشد در تیم ملی همیشه هست
ویلموتس ادامه داد:به همین شکل در مورد عزت اللهی و صیادمنش حرف می زنم. اگر بازیکنان در باشگاهشان جایی نداشته باشند طبیعتا به تیم ملی هم دعوت نمی شوند. هدف ما این است که هیچکس مطمئن نباشد که در تیم ملی همیشه حضور دارد و این مساله فضا را رقابتی می کند.

انتهای پیام/ا