شناسهٔ خبر: 35839703 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

تردد 300 هزار زائر اربعین حسینی از مرزهای خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از تردد 300 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، اظهار کرد: به لطف خداوند متعال و یا برنامه ریزی و تمهیدات بسیار خوبی که برای تسهیل تردد در 2 پایانه مرزی شلمچه و چذابه اندیشیده شده،‌ رفت و آمد بسیار روان در حال انجام است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تردد زائران بدون هیچ گونه معطلی از مرزها عبور می کنند، تصریح کرد: در مرز شلمچه 48 گیت گذرنامه برای تردد در نظر گرفته شده که هم اکنون 24 گیت فعال هستند و مابقی گیت ها با افزایش جمعیت عملیاتی خواهند شد.

سردار عباس زاده اضافه کرد: در پایانه مرزی چذابه 26 گیت گذرنامه فعال و مابقی نیز ذخیره هستند که به مرور با افزایش جمعیت آمادگی ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی را دارند.

وی با اشاره به اینکه در مرزهای استان خوزستان روز به روز شاهد افزایش جمعیت هستیم،‌بیان داشت:‌ از ابتدای ماه صفر تا این لحظه 300 هزار نفر از 2 پایانه مرزی شلمچه و چذابه برای زیارت عتبات عالیات خارج شدند،‌ به گونه ای که مرز شلمچه 240 هزار نفر و چذابه 60 هزار نفر عبور کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه در بُعد امنیتی،‌انتظامی و ترافیکی هیچ گونه مشکلی در مرزها نداریم،‌ تصریح کرد: نیروی انتظامی با همکاری و همراهی همه دستگاه های متولی در ارائه خدمات به زائران مشغول تلاش و فعالیت هستند که بحمدلله رضایت مندی خوبی در پی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: مسؤولان و فرماندهان ما در پایانه ها و مسیرها حضور دارند و هرمشکلی برای زائران پیش بیاید،‌ نیروی انتظامی مطالبه‌گری خواهد کرد تا مشکلات برطرف شوند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر اینکه زائران خودروهای خود را حتما در پارکینگ های پیش بینی شده پارک کنند، خاطرنشان‌کرد: با برنامه ریزی بسیار خوبی که نیروی انتظامی و سایر دستگاه های متولی اندیشیده تاکنون حتی یک سرقت از خودروها در مرزهای شلمچه و چذابه رخ نداده است.

انتهای پیام/ق