شناسهٔ خبر: 35427193 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فردیناند: هازارد در زمان اشتباهی به رئال مادرید پیوست

مدافع پیشین تیم فوتبال منچستر یونایتد گفت: زمانی که هازارد در چلسی بازی می‌کرد، یکی از ۵ بازیکن برتر جهان بود، اما در رئال شرایط برای او طور دیگری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ادن هازارد، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید در بازی شب گذشته، برای نخستین بار در یک میدان اروپایی برای تیم جدیدش به میدان رفت و در طول بازی عملکردی دور از انتظار داشت تا رئالی ها نخستین دیدار از فصل جدید لیگ قهرمانان را با شکست  سه بر صفر برابر پاری سن ژرمن آغاز کند.

در شبی که زین الدین زیدان ۲ مهره کلیدی خود یعنی لوکا مودریچ و سرخیو راموس را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت، ادن هازارد که با قراردادی ۹۰ میلیون یورویی در نقل و انتقالات تابستانی به رئال مادرید پیوست و امید زیادی به تکرار نمایش‌های خوبش در سانتیاگو برنابئو وجود داشت، نتوانست خودی نشان دهد تا تیمش این بازی را با شکستی سنگین به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: چلسی باید در بازی بعدی پیروز شود

ریو فردیناند، ستاره سال‌های نه چندان دور منچستر یونایتد ضمن اشتباه خواندن تصمیم هازارد برای پیوستن به رئال مادرید، گفت: وقتی بازیکنی به یک تیم جدید آن هم تیمی مانند رئال مادرید می‌رود، باید بتواند از تمام توپ‌هایی که به او می‌رسد به خوبی استفاده کند و قدر موقعیت‌ها را بداند.

فردیناند که به عنوان کارشناس در شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت صحبت می‌کرد، گفت: رئال به تیمی با میانگین سنی بالا تبدیل شده که در مسیر درستی قرار ندارد. آن‌ها در حال حاضر فروغ چندانی ندارند و این موضوع می‌تواند در طولانی مدت روی عملکرد هازارد تاثیر بدی بگذارد.

بیشتر بخوانید: اولین بازی اروپایی هازارد در ترکیب کهکشانی ها/ مثلث مرگبار پاریسی ها، غایبان بزرگ بازی امشب

فردیناند در خصوص جایگاه ستاره بلژیکی در ترکیب آبی پوشان لندنی اظهار داشت: زمانی که هازارد در چلسی بازی می‌کرد، یکی از ۵ بازیکن برتر دنیا بود. او در چلسی مرد اصلی تیمش بود و همه توپ‌ها برای او ارسال می‌شد، اما در رئال شرایط اینگونه پیش نمی‌رود و من نگرانم که او در زمان بدی به این تیم پیوسته باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا