شناسهٔ خبر: 35309205 - سرویس اجتماعی
منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

سارق گیتارها دستگیر شد

سارق معتاد که از یک آموزشگاه موسیقی حدود ۱۰۰ میلیون تومان گیتار و تار و سه تار سرقت کرده بود پس از دستگیری مدعی شد همه اموال مسروقه را فروخته و صرف خرید مواد مخدر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، صبح روز ۲۷ تیر صاحب یک آموزشگاه موسیقی با مراجعه به کلانتری 127 نارمک از سرقت‌آلات و ادوات موسیقی داخل آموزشگاه خبر داد و گفت: وقتی به دفتر کارم مراجعه کردم متوجه شدم قفل در ورودی تخریب شده و دو دستگاه گیتار، یک‌ سه تار، تار، مایکروویو، کیبورد، دستگاه پلی‌بک، میکروفون و دو دستگاه تلفن رومیزی به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون تومان به سرقت رفته است.

بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی تخصصی به دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه ۱۵ تهران در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در ادامه کارآگاهان راهی محل سرقت شده و در بررسی دوربین‌های مداربسته تصویر مرد جوانی را به‌دست آوردند که ساعت 9 شب وارد طبقه سوم ساختمان شده و پس از تخریب در آموزشگاه اقدام به سرقت اموال کرده و در نهایت با یک‌ دستگاه خودروی ریو که بیرون از ساختمان منتظر وی بوده متواری شده است. در حالی که تحقیقات برای شناسایی متهم ادامه داشت اواخر مرداد شاکی با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: یکی از وسایل مسروقه‌ام را در یک فروشگاه موسیقی دیدم. کارآگاهان راهی فروشگاه مورد نظر شده و مالک فروشگاه را دستگیر و به پایگاه منتقل کردند. وی در بازجویی‌ها مدعی شد این وسیله را از فردی ناشناس خریده و پولش را نیز به کارت بانکی شخصی به نام رضا واریز کرده است. سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری- رئیس پایگاه چهارم- با اشاره به دستگیری رضا گفت: متهم در اعترافات خود مدعی شد به تنهایی اقدام به سرقت اموال با ارزش کرده و با خودروی ریو که اجاره کرده بودم از محل متواری شدم. پول حاصل از فروش اموال را نیز که حدود ۱۰ میلیون تومان بود صرف خوشگذرانی و خرید مواد مخدر کردم.