شناسهٔ خبر: 35294296 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

نمایشگاه کتاب و نوشت‎افزار ایرانی در گرگان برپا شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، از برپایی نمایشگاه کتاب و نوشت‎افزار ایرانی در آستانه سال تحصیلی جدید در گرگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نمایشگاه کتاب و نوشت‎افزار ایرانی به‎همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان امروز در گرگان برپا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در حاشیه این نمایشگاه در گفت‎وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نمایشگاه نوشت‎افزار ایرانی اسلامی امروز (21) شهریورماه افتتاح شده و تا پنجم مهرماه دایر است.

محبوبه رجب‎نسب ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم و خانواده‎ها به‎دنبال تهیه نوشت‎افزار برای فرزندان خود هستند اقدام به برپایی نمایشگاه نوشت‎افزار ایرانی کرده‎ایم.

وی با بیان اینکه محصولات این نمایشگاه با قیمت بسیار پایین ارائه می‎شود، افزود: در صورت مشارکت سایر دستگاه‎های اجرایی و فراهم بودن شرایط درصدد هستیم این نمایشگاه‎ را تبدیل به فروشگاه کنیم تا خدماتی که به دانش‎آموزان و خانواده‎ها ارائه می‎شود پایدار و دائمی باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به تأکید مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و یادآور شد: در راستای تحقق فرامین معظم‎له و تحقق شعار سال تمام تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محوریت شعار سال بوده و ایرانی اسلامی است.

رجب‎نسب بیان کرد: با توجه به اینکه نوشت‎افزار عرضه شده در این نمایشگاه پاسخگوی همه دانش‎آموزان گرگان نخواهد بود از سازمان صمت گلستان درخواست کردیم دفاتر تعزیراتی را برای عرضه در نمایشگاه در اختیار ما بگذارند که امیدوارم این مهم عملی شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کتاب‎های کانونی نیز عرضه می‎شود، اذعان کرد: در کنار ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برایمان مهم است که کودکان و نوجوانان چه کتابی را مطالعه می‎کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان اضافه کرد: اینکه کودکان چه کتابی را مطالعه می‎کنند مهم‎تر از کتابخوان بودن آنها است و اگر دانش‎آموزان کتابخوان شوند اما کتاب‎های کارشناسی‎شده را مطالعه نکنند خود یک آسیب است از این رو در این نمایشگاه کتاب‌هایی عرضه می‌شود که صاحب‌نظران کانونی به مدت دو سال روی آنها نظر دادند تا به مرحله چاپ رسیده است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از امروز (پنجشنبه ۲۱ شهریور) در گرگان، بلوار حسام، ابتدای چاله باغ، نبش مدرسه گلسار برپا است و علاقه‎مندان می‎توانند صبح‎ها از ساعت 9 صبح الی 12 و عصرها از ساعت 17 الی 20 برای بازدید اقدام کنند.

انتهای پیام/83018/