شناسهٔ خبر: 35279606 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تامین حدود ۱۲ هزار نیروی جدید در آموزش و پروش استان اصفهان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:مهر امسال حدود ۱۲ هزار نیرو در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به کارگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید مهر ۲۷ هزارو ۸۷ کلاس درس نیازمند تدریس ۲۸ هزارو ۶۵۱ نیروی جدید انسانی، دبیر ومعلم است.

غلامحسین سخایی، آموزش و پرورش این استان را با کمبود حدود ۱۲ هزارو ۷۱۳ فرهنگی روبرو دانست و افزود: کمبود این تعداد نیرو از طریق ورودی دانشگاه فرهنگیان، خرید خدمات آموزش ماده ۲۸، به کارگیری دیگر عوامل اجرایی، جذب حق التدریس پیش دبستانی و حق التدریس نیروی‌های بازنشسته تامین شده است.

اواز تلاش عباس رضایی استاندار اصفهان در تامین نیروی انسانی جدید در آموزش و پروش قدردانی کرد و گفت: هنوز هم کمبود‌هایی وجود دارد که مدیران آموزش پرورش در تلاش برای جبران این کمبود‌ها در ۴۱ منطقه آموزش وپروش این استان هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: تلاش می‌شود تا برای مهر امسال ازطریق مصاحبه تخصصی نیروی حق التدریس غیرمستمر و نهضت برای تدریس در مدارس استان به کارگرفته شود.

انتهای پیام/م

تامین نیروی انسانی جدید در آموزش و پروش