شناسهٔ خبر: 35279136 - سرویس گوناگون
منبع: ایسنا | لینک خبر

بهترین هدیه برای روز و تولد مادر

30054

هر فرزند قدرشناسی علاقه‌مند است برای سپاس‌گزاری از مادر خود کاری انجام دهد و هدیه‌ای درخور به وی اهدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گیفت فلو، همان‌گونه که در مطلب پیشین در مورد آن صحبت شد برای قدردانی از مادران در روز تولدشان و یا روز مادر می‌توان طبق سلیقه و علاقه‌مندی آنان هدیه تولد اختصاصی و خاص در نظر داشت. در ادامه مادران با علایق متفاوت دیگر اشاره خواهد شد.

قدردانی از مادران طبیعت دوست

مادران طبیعت دوست عاشق سبزی و بکری طبیعت هستند. برای این مادران در کنار خرید گل های طبیعی همچون رز و دیگر گل‌های طبیعی که در گیفت فلو یافت می‌شود می‌توان هدایایی همچون تی‌شرت با طراحی اختصاصی یک المان از طبیعت و یا نقاشی تابلو از یک منظره و یا حتی طراحی کوسن‌های اختصاصی که برگرفته از المان‌های طبیعت است هدیه کنید. در وب‌سایت گیفت فلو شما می‌توانید طرح اختصاصی خود را برای ما ارسال کنید و یا از سمپل های موجود در سایت استفاده نمایید.

قدردانی از مادران دوستدار آثار هنری

مادران دوست دار آثار هنری علاقه‌مند به کارهای خاص و هنری و منحصربه‌فرد هستند. در وب‌سایت ما از خرید گلدان گرفته تا تی‌شرت شال کیف و کفش و انواع تابلوها در سبک‌های مختلف وجود دارد که مطابق علایق آن عزیزان می‌توانید طرحی را انتخاب کنید و یا طرح مدنظر خود را ارسال کنید تا نقاشی برای آن انجام شود. مادران دوستدار آپار هنری از اشعار خطاطی شده نیز لذت می‌برند. فراموش نکنید خطاطی روی تمامی محصولات همچون تی‌شرت کوسن شال نیز امکان‌پذیر است.

قدردانی از مادران مذهبی

مادران مذهبی عاشق اماکن مذهبی و مساجد و سفرهای مذهبی هستند اگر امکان این موارد برایشان موجود ندارد می‌توانید المان‌های نقاشی را سفارش دهید برایشان نقاشی شود و یا یک سوره کوتاهی که علاقه‌مند هستند برایشان خطاطی شود.

قدردانی از مادران نوستالژیک

برای این دسته از مادران مهربان می‌توانید سفارش نقاشی یک المان خاطره‌انگیز را داشته باشید مثلاً خواننده محبوب تصویر محبوب و یا خاطره‌ای به‌یادماندنی از گذشته که می‌تواند به تصویر کشیده شود. سمپل هایی نیز در وب‌سایت موجود است که از میان آن می‌توانید انتخاب کنید.

امید است استارتاپ گیفت فلو توانسته باشد بهترین پیشنهادات را برای خلق یک سورپرایز حرفه‌ای برای مادران عزیزتان داشته باشد. هر داستان عاشقانه، خاص، زیبا و منحصربه‌فرد است، گروه ما در کنار شماست تا این داستان زیبا را به واقعیت تبدیل کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت https://www.giftflo.com این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی