شناسهٔ خبر: 35234373 - سرویس فرهنگی
منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان شمالی: نمایشگاه کتاب، جشن بزرگ کتابخوانی است

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان شمالی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در این استان جشن بزرگ کتابخوانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ علی محمد جهانی، در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه کتاب، با بیان اینکه مردم استان مردمی فرهنگ مدار و فرهنگ دوست هستند، افزود: مردم با استقبال از برنامه های فرهنگی و هنری علاقمندی خود را به حوزه فرهنگ و هنر نشان می دهند.

وی، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در استان به عنوان یک ضرورت اساسی است تا علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی کتاب های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی، از برپایی نمایشگاه کتاب به عنوان جشن کتابخوانی در استان یاد کرد و اظهار داشت: امیدواریم علاقمندان به کتاب در این جشن بزرگ شرکت و از محصولات نمایشگاه کتاب دیدن نمایند.

جهانی، به رشد 70 درصدی توسعه کتابخوانی اشاره کرد و افزود: در دوسال اخیر 15 کتابخانه روستایی و شهری با همت و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی خراسان شمالی به بهره برداری رسیده است که در تلاشیم در آینده ای نزدیک 5 باب کتابخانه دیگر را در استان به بهره برداری برسانیم.

وی، در خاتمه از زحمات و تلاش های دست اندرکاران یازدهمین نمایشگاه  کتاب استان تقدیر و تشکر و خاطرنشان کرد: با تبلیغات و اطلاع رسانی مطلوب شاهد حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب باشیم.

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی از 10 تا 16 مهرماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می شود.