شناسهٔ خبر: 34745658 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

روحانیون سربازان دین به شمار می روند

رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: روحانیون سربازان حوزه دین و مقام معظم رهبری به شمار می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سید امیر ناصر جاوید چهارشنبه شب در نشست هم‌اندیشی روحانیون مستقر شهرستان قروه که با حضور امام جمعه این شهرستان و مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: یکایک روحانیون سربازان دین و مقام معظم رهبری هستند و باید در راستای تقویت فعالیت های دینی شهرستان و منطقه تلاش کنند.

وی خواستار پرهیز از تشریفات اداری شد و بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امان راحل تشکیل شده و باید مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ دینی ارتقا یابد.

وی دیدار با روحانیون مستقر شهرستان قروه را فرصت بی‌بدیلی دانست و بیان کرد: ریاست معزز سازمان تبلیغات اسلامی به اعزام روحانیون مستقر  توجه ویژه ای دارد چرا که روحانیون مستقر صف مقدم سازمان تبلیغات اسلامی هستند و سعی می کنیم ماموریت های سازمان از درون جوشیده و در حوزه دین شاهد انقلاب فرهنگی باشیم.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی روابط عمومی را ایجاد روابط با عموم دانست و بیان کرد: این مهم باید توسط اعزام روحانیون عملیاتی شود.

جاوید تبیین ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و ایجاد مطالب در آحاد امت اسلامی را امر مهمی دانست که باید به آن پرداخته شود.

وی یادآور شد: اثر گذاری روحانی و بالا بردن اعتبار آنان با تجهیز عزیزان به رسانه میسر خواهد بود که این حضور مستمر آگاهانه و هوشیارانه به ارتقای جایگاه و مطالبه گری از حاکمیت و سازمان مرکز کمک می کند.

حجت الاسلام مختار کرمی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این نشست ضمن قدردانی از حضور رئیس روابط عمومی سازمان مرکز از زحمات و نیز تلاش مجدانه وی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام رستمی امام جمعه شهرستان قروه نیز در این نشست به بیان انتظار عمومی از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی به ویژه در حوزه وحدت و اخوت اسلامی و نیز لزوم پاسخ به شبهات پرداخت و از عملکرد این نهاد انقلابی قدردانی کرد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی روز سه شنبه 22 مرداد ماه 98 به همراه هیئتی از مشاورین و کارشناسان روابط عمومی سازمان به استان کردستان سفر کردند و در سفر دو روزه خود ضمن دیدار با مدیرکل، معاونین و روابط عمومی استان کردستان، در نشست هم اندیشی روابط عمومی ادارات تابعه حضور یافت.

بازدید از سینما بهمن سنندج، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از مناطق حاشیه شعر سنندج، حضور در مراسم افتتاحییه دف نوای رحمت، دیدار با رئیس اداره روابط عمومی استانداری کردستان، بازدید از مدارس نایسر و دیدار با ماموستای مسجد حاجی خلیفه سنندج، دیدار با جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس شهر دهگلان، دیدار با خیر قرآنی این شهرستان و بازدید از کانون ژیوار شهر دهگلان از دیگر برنامه های سقر دو روزه سید امیر ناصر جاوید رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به کردستان بود.

انتهای پیام/2330/72