شناسهٔ خبر: 34744018 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت رسانه به مردم است

یزد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه دشمن در صدد وارد کردن ضربه به نظام اسلامی است، گفت: در این شرایط ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت رسانه به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد فخرالدینی امروز در نشستی خبری با گرامیداشت ۲۳ مرداد، روز مقاومت اسلامی اظهار داشت: یکی از مباحثی که در قرآن مطرح شده، اجرای شعائر الهی است و انقلاب اسلامی یکی از شعائر الهی است که آغاز آن با برچیده شدن نظام سلطه و برافراشته شدن پرچم اسلام در ایران اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی انقلاب اسلامی برای اجرای شعائر اسلامی بیش از ۱۲ ماموریت مستقیم و غیرمستقیم دارد، افزود: اصلی ترین ماموریت ما این است که اجازه ندهیم ایام الله در جامعه فراموش شود بر این اساس، یکی از ماموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اجرای شعائر الهی است.

فخرالدینی با بیان اینکه دشمن برنامه ریزیهای بسیاری برای براندازی نظام اسلامی کرده بود و به خیال خود می‌خواست مانع رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی شود، عنوان کرد: نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه با ۴۰ سالگی انقلاب، افول استکبار نیز آغاز شد و معتقدیم این انقلاب مقدمه ظهور بقیه الله (عج) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره با مسئولیت رسانه ها در نظام اسلامی بیان کرد: دشمن از هر کجا سیلی خورده، از همانجا در صدد انتقام جویی است و با توجه به اینکه یکی از بزرگترین سیلی‌ها را از رهبری نظام خورده است، رسانه ها باید برای حفظ و حراست و صیانت از جایگاه رهبری دست از پا نشناسند.

فخرالدینی تاکید کرد: نظام اسلامی امروز نیازمند چند سنگر محکم است که یکی از آنها سنگر اقتصادی است و با نسخه اقتصاد مقاومتی، مسئولان در صدد اجرای برنامه های متعددی هستند و مردم نیز با مقاومت خود، در این سنگر مستحکم ایستاده اند.

وی افزود: یکی دیگر از سنگرها، سنگ تبلیغات و قلم است زیرا دشمن در جبهه مخالف با رسانه های خود در صدد نا امید کردن مردم است بنابراین این اتفاق نباید توسط رسانه های خودی تکرار شود و معتقدیم در این شرایط، بالاترین خیانت رسانه به مردم، نا امید کردن آنها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با برنامه های خود در صدد امید بخشیدن به جامعه است و معتقدیم همین جشن ها و راهپیمایی ها به مردم امید و انگیزه برای مقاومت می دهد.