شناسهٔ خبر: 34737152 - سرویس اقتصادی
منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

تصویب قانون تخصیص ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده کمک شایانی به اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی بود

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب قانون تخصیص ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در راستای کمک به توسعه ورزش بوده است که خوشبختانه با تصویب این قانون کمک شایانی به اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی شده است.

صاحب‌خبر -

کمال دهقانی فیروز آبادی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به همراه"علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و حسین فلاح" فرماندار شهرستان میبد در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد حضور یافته و در راستای بررسی توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان های تفت و میبد با مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.

"کمال دهقانی فیروز آبادی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در سال های اخیر افزود: خوشبختانه با تصویب قانون تخصیص ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ، شاهد به ثمر رسیدن پروژه های خوب ورزشی در استان و به ویژه در دو شهرستان تفت و میبد بودیم.

وی افزود: بسیاری از پروژه های نیمه تمام ورزشی که از سال های قبل به ارث رسیده بود با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان و همکاری خیری و مسئولین به اتمام رسیده و در اختیار مردم عزیز استان قرار گرفته است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به به اینکه در شرایط خاص اقتصادی قرار داریم اما توسعه زیرساخت های ورزشی و تکمیل پروژه های نیمه تمام باید ادامه پیدا کند و بنده از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهم نکرد.

دهقانی فیروز آبادی گفت: با مسئولین مربوطه و وزیر ورز و جوانان در جهت تخصیص اعتبارات لازم برای پروژه های ورزشی استان بخصوص شهرستان های تفت و میبد صحبت و رایزنی خواهم کرد و امیدوارم با تخصیص اعتبارات شاهد تکمیل و افتتاح چندین پروژه در این دو شهرستان تا پایان سال باشیم.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه جلسه بیان نمود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم تا دهه فجر شاهد بهره برداری پروژه های مختلف در هرستان تفت باشیم.

وی ادامه داد: در سال جاری تعمیر و تجهیز استخر سرپوشیده شهر تفت در دستور کار قرار دارد وبرای سال آتی در حال برنامه ریزی برای تجهیز دو مجموعه ورزشی آزادی و چمران تفت هستیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: در شهرستان میبد هم سال گذشته با حمایت های ویژه جنابعالی و آیت الله اعرافی نماینده ولی فقیه در شهرستان و با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان شاهد افتتاح استخرسرپوشیده این شهرستان بودیم که در سالجاری نیز تلاش می شود تا چندین پروژه نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

در ادامه این نشست فرمانداران شهرستان های تفت و میبد نیز در سخنانی مسائل و درخواست های خود در خصوص پروژه های ورزشی را ارائه و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.