شناسهٔ خبر: 34736590 - سرویس علمی-فناوری
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برای ارسال اثر در دو بخش شعر و نوحه

فراخوان همایش ملی شعر اربعین «موکب کلمات»

همایش ملی شعر اربعین «موکب کلمات» به همت بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام و مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی بنیاد کرامت؛ این همایش در دو بخش برگزار می‌شود که بخش اصلی به شعر فارسی در توصیف اربعین و موضوعات مربوط به آن و بخش ویژه به نوحه، سرود و تصنیف با موضوع اربعین اختصاص دارد.
علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ مطابق با یکم محرم الحرام ۱۴۴۱ از سه طریق: سایت مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام www.eradat.ir؛ پست الکترونیکی sherearbaeen@gmail.com؛ پیام رسان‌های تلگرام، واتس آپ، سروش و بله به شماره ۰۹۳۷۳۶۴۵۵۶۵ به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
** در بخش اصلی به ۳ نفر از برگزیدگان همایش، هر کدام ۵۰ میلیون ریال و به ۵ نفر تقدیری هر کدام ۲۰ میلیون ریال و نیز در بخش ویژه به یک نفر برگزیده ۵۰ میلیون ریال و به ۳ نفر تقدیری هرکدام ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

تذکرات:
۱- در بخش ویژه، ارسال فایل صوتی نوحه یا تصنیف به همراه متن الزامی است
۲- آثاری که به مرحله دوم داوری راه پیدا کنند در قالب یک مجموعه منتشر خواهند شد.
۳- آثار باید در قالب فایل word با فونت B Nazanin و سایز ۱۴ ارسال شوند.
۴- ثبت مشخصات کامل صاحب اثر اعم از نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس و تاریخ تولد در ذیل هر اثر الزامیست.
۵- حضور برگزیدگان و نفرات تقدیری در اختتامیه الزامیست.
۶- تمامی آثار به صورت کد بندی شده و بدون نام در اختیار داوران قرار خواهد گرفت.
نشانی دبیرخانه: میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان سمیه، پلاک ۲۴۱، ساختمان مجامع، واحد منفی یک مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام و شماره تماس ۸۸۹۲۳۵۵۶ - ۸۸۳۸۳۳۶۵ است.