شناسهٔ خبر: 34726389 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

زلزله عشق‌آباد طبس خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی در خصوص خسارت احتمالی این زمین‌لرزه، گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله، تیم‌های ارزیاب به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شدند که در ارزیابی‌های صورت گرفته اعلام شد این زمین لرزه خوشبختانه خسارت و تلفات جانی و مالی نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، ساعاتی پیش زلزله‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر در عمق 21 کیلومتری زمین عشق‌آباد طبس را لرزاند.

سید ابوالحسن میر جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس در رابطه با این زمین‌لرزه، گفت: این زمین ­لرزه در ساعت ­۰۴:۰۱:۰۸ امروز­­­ به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به محل دقیق این زمین لرزه، بیان داشت: محل دقیق این­ زمین لرزه، ۷۱ کیلومتری عشق‌آباد در خراسان‌جنوبی، ۷۷ کیلومتری زمان‌آباد در استان سمنان و ۱۲۱ کیلومتری انابد در استان خراسان‌رضوی ­­ ­­­­­­اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی اضافه کرد: کانون زلزله در منطقه خالی از سکنه و در عمق 21 کیلومتری از سطح زمین بوده است.

میرجلیلی در خصوص خسارت احتمالی این زمین‌لرزه، اعلام کرد: بلافاصله پس از وقوع زلزله، تیم‌های ارزیاب به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شدند که در ارزیابی‌های صورت گرفته اعلام شد این زمین لرزه خوشبختانه خسارت و تلفات مالی و جانی نداشته است.

انتهای پیام/69039/ج/ر