شناسهٔ خبر: 34726368 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری جشن بزرگ غدیر در بیرجند

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان‌جنوبی از برگزاری جشن بزرگ غدیر در مسجد امام حسین (ع) بیرجند خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حاجی‌زاده، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان‌جنوبی از برگزاری جشن بزرگ غدیر در مسجد امام حسین (ع) بیرجند خبر داد و گفت: این مراسم در شب عید غدیر و با حضور آیت‌الله قوامی امام جمعه پردیسان قم خواهد بود.


او افزود: ویژه برنامه‌های دهه ولایت همزمان با سراسر کشور در خراسان‌جنوبی نیز اجرا می‌شود.


حاجی‌زاده به دیدار با حدود ۲۰ خانواده شهدای سادات در بیرجند طی هفته جاری اشاره کرد و گفت: گلباران مزار شهدا در روز پنجشنبه ۲۴ مردادماه ساعت ۱۸ با حضور نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و مسؤولین استانی صورت خواهد گرفت.


دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در نماز سیاسی عبادی جمعه هفته جاری تجلیل از سادات را خواهیم داشت، ادامه داد: روز شنبه ۲۶ مردادماه به مناسبت ورود آزادگان به میهن برنامه دیدار با چند خانواده آزاده از سادات درنظر گرفته شده است.


حاجی‌زاده گفت: روز دوشنبه ۲۸ مردادماه ایستگاه‌های صلواتی در اکثر معابر و خیابان‌های شهر برپا می‌شود و فضای شهر را متحول خواهند کرد.


وی از برگزاری جشن بزرگ غدیر در مسجد امام حسین (ع) بیرجند خبر داد و افزود: این مراسم در شب عید غدیر و با حضور آیت‌الله قوامی امام جمعه پردیسان قم خواهد بود.


دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان‌جنوبی گفت: در روز عید غدیر برنامه تجمع و تجدید میثاق مردم با ولایت از ساعت ۹ الی ۱۱ در محل دفتر نماینده، ولی فقیه در خیابان مطهری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ب


برپایی جشن عید غدیر در خراسان جنوبی