شناسهٔ خبر: 34717494 - سرویس سیاسی
منبع: انتخاب | لینک خبر

ظریف: ملت و مقاومت اسلامی لبنان ثابت کرد که شکست اسراییل ممکن است

وزیر خارجه کشورمان با تبریک سیزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ با اسراییل گفت که ملت و مقاومت اسلامی لبنان ثابت کرد که شکست اسراییل امکان پذیر است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وزیر خارجه کشورمان با تبریک سیزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ با رژیم صهیونیستی گفت که ملت و مقاومت اسلامی لبنان ثابت کرد که شکست رژیم صهیونیستی امکان پذیر است.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در گفت و گو با پایگاه خبری العهد سیزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ 33 روزه در سال 2006 میلادی و شکست رژیم غاصب صهیونیستی را به دولت، ملت، حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان تبریک گفت.

وی گفت: ملت و مقاومت اسلامی لبنان این حقیقت را به جهانیان ثابت کرد که شکست رژیم صهیونیستی امکان پذیر است و این رژیم نمی تواند هرگونه که بخواهد جنگ افروزی کند و خون مردم این منطقه را بریزد.

ظریف تاکید کرد که پیروزی مقاومت اسلامی لبنان یک پیروزی برای تمام منطقه است و مردم منطقه و دنیا مدیون مقاومت مردم لبنان، مقاومت اسلامی و حزب الله هستند زیرا آنها در برابر سرکشی رژیم صهیونیستی ایستادند همانگونه که در برابر گروهک تروریستی داعش ایستادگی کردند.

لینک کوتاه کپی لینک