شناسهٔ خبر: 34082727 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

بازیکن سابق استقلال به سپیدرود رشت ملحق شد

"محبوب مجاز" بازیکن سابق تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران با سپیدرود رشت قراردادی ۲ ساله منعقد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مجتبی محبوب مجاز مهاجم پیشین نساجی مازندران، پیراهن قرمز سپیدرود رشت را با انعقاد قراردادی 2 ساله با این تیم در فصل جدید بر تن خواهد کرد.

محبوب مجاز 28 ساله اهل تهران است و حضور در تیم‌های استقلال تهران، مس رفسنجان و کرمان و سرچشمه، نساجی مازندران، پاس همدان، پارسه تهران و بادران را در کارنامه دارد.

وی موفق شد تا در فصل 97-96 همراه با نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کند؛ وی یکی از بازیکنان با سرعت بالا محسوب می‌شود که علاوه بر نوک حمله قابلیت بازی در پست هافبک‌ نفوذی و هافبک بازی‌ساز را نیز دارد.

سپیدرود موفق شده است تا امروز با پویا نزهتی و میثم فردوسی از فصل گذشته تمدید قرارداد کند و با مهیار نوری، امید سام‌کن، میلاد تولایی، محمد روشندل، ایمان شوریابی، محمد اسماعیل نظری، محمود خمیسی، سعید قدمی، رضا درویشی، بهنام لایقی‌فر، حسام یعقوبی و ساسان شیرمردی به‌عنوان بازیکن جدید قرارداد امضا کند.

همچنین در رده زیر 23 سال و امید نیز سرخ‌پوشان قرارداد جواد آقایی‌پور، رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری‌نژاد، مهدی محمدپور، امیرحسین اسکندری، ماهان سروی، سپهر کوششی و علی بیجاری را تمدید کردند.

انتهای پیام/ش