شناسهٔ خبر: 34082534 - سرویس اقتصادی
منبع: شما نیوز | لینک خبر

دستور مدیرعامل بانک کشاورزی درباره تعامل هرچه بیشتر با فعالان بخش کشاورزی

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی ظهر روز یکشنبه 23 تیر ماه وارد این استان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی ،خدارحمی در آغاز این سفر با هدف بررسی شرایط و وضعیت شعب، در شعبه 15 خرداد شهر بجنورد حضور یافت و با کارکنان و مشتریان حاضر در این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.

 

بر اساس این گزارش،خدارحمی درجمع کارکنان شعبه با ابراز رضایت از وضعیت ظاهری و عملکرد شعبه از زحمات همکاران قدردانی کرد و در پاسخ به پیشنهاد رییس شعبه ۱۵خرداد بجنورد، مبنی بر بازنگری در دستورالعمل شعب شهری دستوراتی درباره توزیع متوازن تسهیلات بخش کشاورزی صادر کرد.

 

وی با تاکید بر محدودیت ها و الزامات بانک کشاورزی در تامین منابع مالی بخش کشاورزی ، خواستار تعامل و ارتباط هر چه بیشتر شعب شهری با فعالان بخش کشاورزی از طریق ایجاد فرصت برابر با شعب اصلی شد.

 

 خدارحمی در پاسخ به پیشنهاد دیگر رییس شعبه ۱۵خرداد بجنورد مبنی بر  ایجاد امکان بسترسازی لازم برای خلق خدمت مطابق با نیاز مشتریان و ملاحظات بومی و جغرافیایی  با هدف پویایی و انعطاف سازمانی در بانک و استفاده از خلاقیت همکاران در چارچوب مدل استاندارد، ضمن استقبال از ارائه پیشنهادات سازنده و پویا گفت: این مدل نیازمند بررسی دقیق  در کمیته تحقیق و توسعه است تا بارعایت الگوهای استاندارد و حفظ برند بانک  برای شکوفایی و درآمدزایی شعب موثر باشد.

 

این گزارش می افزاید، مدیرعامل بانک کشاورزی در جریان این سفر در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار می شود شرکت خواهد کرد.