شناسهٔ خبر: 34081961 - سرویس بین‌الملل
منبع: مشرق | لینک خبر

رودست حماس به نظامیان صهیونیست برای تخلیه اطلاعاتی

فارس

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند حماس با هدف جمع‌آوری اطلاعات، از طریق حساب‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با نظامیان رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کردند، حماس از طریق حساب‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرده تا اطلاعاتی درباره فعالیت‌ها و طرح‌های ارتش رژیم صهیونیستی جمع‌آوری کند.

بر اساس گزارش وبگاه صهیونیستی «مفزاک لایف»، اخیرا طرف‌های ناشناس برای تعدادی از نظامیان صهیونیستی پیامک‌های ناشناس فرستاده‌اند و درباره مسائل امنیتی با آنها صحبت کردند.

بیشتر بخوانید:

در ادامه این گزارش آمده: حدود دو هفته پیش یک سرباز از گردان ۸۹۰ پیامی در واتساپ دریافت کرده و از وی خواسته شده طرح آموزش این گردان را که از پیش آمده شده، بفرستند؛ سرباز با این خواسته مخالفت کرده و موضوع را به اطلاع فرمانده خود رسانده است. پیام ارسالی نیز جهت بررسی برای طرف‌های مربوطه فرستاده شده است.

این وبگاه صهیونیستی افزود: پس از تحقیقات مشخص شد حماس در نوار غزه در پشت پرده این تلاش‌ها قرار دارد و علاوه بر آن مشخص شد این اقدامی جسورانه برای جمع‌آوری اطلاعات از نظامیان یگان‌های مختلف پیاده بوده است.

پیش‌تر «شین‌بت» مدعی شده بود، حماس با هک کردن تلفن‌های همراه نظامیان رژیم صهیونیستی، مکالمات آنها را شنود و برای آن از طریق حساب‌های جعلی ، پیام ارسال می‌کرده است.

ماه جاری (تیرماه) اعلام شد، ارتش صهیونیستی قصد دارد یک تیپ هوشمند با دارا بودن اطلاعات نظامی خاص و با هدف مقابله با گروههای مقاومت تشکیل دهد