شناسهٔ خبر: 33700285 - سرویس ورزشی
منبع: ایرنا | لینک خبر

بازتاب شکایت پرسپولیس از الاهلی در رسانه عربستانی

تهران- ایرنا- تارنمای اسپورت ۲۴ عربستان با اشاره به بیانیه منتشر شده در تارنمای باشگاه پرسپولیس، شکایت این باشگاه از الاهلی به فیفا را با ادعای مذاکره غیرقانونی با برانکو ایوانکوویچ بازتاب داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه پرسپولیس ایران شکایت رسمی را علیه باشگاه الاهلی عربستان به دلیل مذاکره با برانکو ایوانکوویچ در برهه‌ای که مرد کروات هنوز با این باشگاه ایرانی تحت قرار بوده است، تنظیم و تسلیم فیفا کرد.

باشگاه ایرانی در تارنمای رسمی و همچنین حساب کاربری رسمی توئیتر خود اعلام کرد که باشگاه الاهلی از مقررات مربوط با مذاکره با بازیکنان و سرمربیان مقرر شده توسط فیفا تخطی کرده است. در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: باشگاه الاهلی با وجود آگاهی از اعتبار قرارداد برانکو با پرسپولیس، با وی وارد مذاکره شد؛ موضوعی که پس از درخواست سرمربی کروات مبنی بر فسخ قرارداد خود با رضایت طرفین برای ما مسجل شد، و این مذاکرات پس از رفتن وی به تعطیلات و خارج شدن از قلمرو ایران انجام شد و چند روز بعد نیز توسط مدیرعامل باشگاه الاهلی اعلام شد.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: پیش از فسخ قرارداد یا برانکو ما با ارسال نامه‌ای رسمی، به باشگاه الاهلی اطلاع دادیم که برانکو تا پایان فصل ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ سرمربی ما است و مطابق قوانین فیفا تنها از طریق مذاکره با مدیریت باشگاه می‌توان برای جذب وی اقدام کرد.

تارنمای اسپورت ۲۴ عربستان در پایان نوشت: این بیانیه تاکید دارد که پس از تأیید مذاکرات مابین طرفین (الاهلی و برانکو) که در نهایت به انتصاب وی به سمت سرمربی الاهلی منجر شد، یک نسخه از نامه مذکور به فیفا نیز ارسال شده است.