شناسهٔ خبر: 33584153 - سرویس سیاسی
منبع: آنا | لینک خبر

حاجی‌دلیگانی در گفتگو با آنا:

اتهام‌زنی‌ها مکمل تحریم‌های ظالمانه علیه ایران است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اتهام‌زنی به ایران پیرامون حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان کار اذناب منطقه‌ای آمریکا و مکمل تحریم‌هاست.

صاحب‌خبر -

حسینعلی حاجی‌‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اتهام‌زنی‌ها به جمهوری اسلامی ایران پیرامون حمله به نفت‌کش‌ها در دریای عمان، اظهار کرد: چنین رفتارهایی مکمل تحریم‌های ظالمانه آمریکاست، آنان از یک طرف با تحریم‌ها بنا دارند مردم ایران را در تنگنا قرار دهند و از سوی دیگر با حاشیه‌سازی‌های اینچنینی در خلیج فارس و دریای عمان می‌خواهند اجماع جهانی را علیه ایران تشکیل دهند.

 

وی افزود: این کارها توسط اذناب منطقه‌ای آمریکا صورت می‌گیرد تا از طریق تحریک شورای امنیت سازمان ملل، نیروهای فرامنطقه‌ای و بین‌المللی را به منطقه حساس خلیج فارس و دریای عمان دخالت دهند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه خدا را شکر می‌کنیم که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده، خاطرنشان کرد: منافع ایران هیچگاه اقتضا نمی‌کند وقتی نخست وزیر سومین قدرت اقتصادی دنیا در کشورمان مهمان و در حال مذاکره است، چنین اتفاقی بیفتد.

 

حاجی‌دلیگانی گفت: از شورای امنیت ملی و وزارت امور خارجه انتظار داریم موضوع را با جدیت زیاد بررسی کنند و گروه‌های تروریستی که عامل چنین رفتارهایی هستند را به افکار عمومی معرفی کنند.

انتهای پیام/4034/