شناسهٔ خبر: 33468646 - سرویس اقتصادی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بررسی فنی خودرو راین V۵ + مشخصات

خودرو V۵ ارزان‌ترین خودر در تمام تاریخ کمپانی FAW چین است؛ محصولی که در همان سال ۲۰۰۹ که رونمایی شد، چهره به‌روزی نداشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، V۵ احتمالا ارزان‌ترین خودروی تمام تاریخ کمپانی FAW چین است؛ محصولی که در همان سال ۲۰۰۹ که رونمایی شده بود، چهره به‌روزی نداشت و در واقع این سیگنال را به مشتری می‌دهد که سازنده‌اش، با بی‌میلی و از روی اجبار چنین محصولی را خلق کرده است.
 
راین V5
نیازی به توضیح بیشتر نیست که گروه راین با چه قصدی دست روی تولید این خودرو گذاشت. این شرکت برای اخذ مجوز‌های مربوط به ولا V۵ زمان بسیاری را صرف کرد و همین قضیه البته به ضررشان تمام شد. حالا دیگر مشتری خاصی برای این خودرو پیدا نمی‌شود.
 
راین V5
 
محصولی با آپشن‌های معمولی و البته با کیفیت بحث‌برانگیز. نسخه‌های ابتدایی که با اسم راین V۵ تولید می‌شدند، نتوانستند راهی برای عرض اندام پیدا کنند.
راین V5
 
در سری جدید راین با تعبیه جعبه‌دنده اتوماتیک، مایل بود تا بازار را به تسخیر خود دربیاورد که البته این‌طور نشد. به طرزی عجیب، شاسی مدل وی ۵ با خودرو‌هایی نظیر جیلی CK، دوو Lanos و خودروی روسی زاز مدل Sens یکی است.
 
راین V5

آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.

راین V5

راین V5

انتهای پیام/