شناسهٔ خبر: 33468427 - سرویس سیاسی
منبع: آنا | لینک خبر

5 وزیر دولت در راه بهارستان

وزرای کشور، ورزش و جوانان، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کارورفاه اجتماعی و سرپرست آموزش و پرورش هفته جاری به کمیسیون‌های مجلس می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تشکیل جلسه داده و در این جلسات از برخی وزیران و مسئولان دولتی برای حضور در کمیسیون دعوت می‌کنند.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این هفته به‌منظور آشنایی و ارائه گزارش برنامه‌کاری و چگونگی پرداخت معوقات معلمان و کارکنان آموزش و پرورش، میزبان سرپرست این وزارتخانه می‌شود.

محمدجواد آذری‌جهرمی هم به کمیسیون برنامه و بودجه می‌رود و به سؤالات هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور پاسخ می‌دهد. همچنین مسعود سلطانی‌فر برای پاسخگویی به سؤال سلام امینی نماینده مردم ایلام و جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در خصوص دلیل نبود عدالت در توزیع اعتبارات ورزشی در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه  شرکت می‌کند.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور هم به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها می‌رود تا به سؤالات محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز، علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز و منصور مرادی نماینده مردم مریوان پاسخ دهد.

کمیسیون تخصصی صنایع و معادن مجلس هم این هفته از رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت کرده تا با حضور در کمیسیون، پاسخگوی سؤال‌های حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار، امیر خجسته نماینده مردم همدان، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، رضا انصاری نماینده مردم داراب و علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان باشد.

همچنین محمد شریعتمداری وزیر تعاون‌،کار و رفاه اجتماعی با حضور در کمیسیون عمران مجلس به سؤال حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم بوشهر پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/4034/ن