شناسهٔ خبر: 33444613 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از دستگیری راننده متواری منجر به فوت در آبادان تا دستگیری ۷ دلال ارز

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و سوم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه بیست و سوم  خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

راننده متواری منجر به فوت کارگر شهرداری آبادان دستگیر شد

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان  گفت:روز چهارشنبه شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفته و از وقوع تصادف منجر به فوت در چهل متری ذوالفقاری خبر دادند که در این راستا عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله در محل تصادف حضور یافتند و ضمن حفظ صحنه تصادف اقدامات لازم را انجام دادند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه راننده خودرو پژو وانت پس از تصادف متواری شده بود وهیچ شماره یا سرنخی از وی در اختیار نبود؛ تیم‌های عملیاتی پلیس با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه تصادف تلاش گسترده‌ای را در جهت دستگیری وی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: تیمی از ماموران کلانتری ۱۸ذوالفقاری به سرپرستی شخص رئیس کلانتری با بررسی‌های صورت گرفته و تحقیقات بعمل آمده پیرامون موضوع سرنخ‌هایی از محل اختفاء متهم فراری در یکی از مناطق این شهرستان بدست آمد تا اینکه در یک عملیات پلیسی توسط عوامل انتظامی دستگیر گردید که در بازجویی با پلیس علت فرار خود را ترس اعلام کرده است.

تقی زاده در خاتمه گفت: متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

دستگیری سارق خودرو توسط پلیس آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده  انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع ۴ فقره سرقت خودرو  در شهرستان آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره آگاهی این فرماندهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی  موفق شدند سارق خودروها را شناسایی و پس از هماهنگی بامرجع قضایی در یک اقدام ضربتی  وی را دستگیر و در بازرسی از منزل شخصی تعداد یکدستگاه موتور متعلق به خودرو پرشیا و قطعات بدنه خودرو۲۰۶کشف نمایند متهم به همراه اموال مکشوفه جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده  انتظامی آبادان ادامه داد:متهم در بازجویی با پلیس به۳فقره سرقت خودرو اعتراف کرد وشب گذشته ۲دستگاه دیگر از خودروهای سرقتی که هر ۲پراید بوده با همکاری متهم کشف وبه مقر پلیس انتقال شد .

سرهنگ تقی زاده گفت: متهم از طریق مرجع قضایی راهی زندان شد .

۷ دلال ارز در آبادان به دام پلیس افتادند

سرهنگ سید محسن تقی زاه فرمانده انتظامی آبادان گفت: با توجه به گسترش فعالیت دلالان ارز در خیابان لین یک احمدآباد آبادان و خرید و فروش بی رویه ارز از سوی این افراد، عملیاتی با عنوان رعد۲ برای جمع آوری و برخورد قاطع با دلالان ارز توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی انجام شد.

وی افزود: برهم زدن نظم عمومی، ایجاد سد معبر و ترافیک همچنین اخلال در عرضه و تقاضای ارز از جمله تخلفات این افراد بود و در این طرح عملیاتی که به مدت دو ساعت به طول انجامید، تعداد ۷ دلال ارز بازداشت و برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد: در بازرسی اولیه از متهمان ۳۰ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال وجه نقد ایران و۶۹۴ هزار و ۲۵۰ دینار عراقی و ۴۰۰برگ دلارآمریکا کشف شد.

انتهای پیام/ د