شناسهٔ خبر: 33444592 - سرویس اجتماعی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشفیات نیروی انتظامی مهاباد در چند روز اخیر

مأموران انتظامی شهرستان مهاباد در چند روز اخیر مقدار هشت کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط و دو نفر کلاهبردار اینترنتی و دو سارق احشام را دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به هویت معلوم که در سطح شهرستان اقدام به تهیه و توزیع انواع مواد مخدر می‌کرد پس از تحقیقات گسترده مخفیگاه وی شناسایی و در عملیات پلیسی فرد مورد نظر دستگیر شد. 

سرهنگ رضا ظهیریان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و با تشکیل پرونده متهم به مراجع قضایی تحویل شد.

سرهنگ ظهیریان در ادامه از دستگیری دو کلاهبردار اینترنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این دو نفر درپی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب شخصی، با انجام یک عملیات سایبری و فنی شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این دو نفر پس از دستگیری در بازجویی به ایجاد انواع صفحات فروش پوشاک، خرید ارزان قیمت لوازم خانگی و طراحی درگا‌ههای جعلی در کانال‌های تلگرامی اعتراف کردند.

فرمانده نیروی شهرستان مهاباد اضافه کرد: اعضای این باند از طریق درگاه جعلی اقدام به برداشت ۳۰۰ میلیون تومان از حساب ۱۵ شهروند کرده بودند.

سرهنگ ظهیریان همچنین به دستگیری دو سارق احشام در چند روز گذشته خبر داد و گفت: این سارقان که در شهرستا‌نهای مجاور و مهاباد اقدام به سرقت می‌کردند با اقدام به موقع پلیس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی افزود: از این سارقان ۴۵ رأس گوسفند به ارزش ۷۰ میلیون تومان کشف و یک نفر مالخر نیز در این رابطه دستگیر شد.

انتهای پیام/ج

کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد