شناسهٔ خبر: 33443089 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت قاطعانه ازطرح‌های سرمایه گذاری مشروع

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: استاندار و دادستان مشهد از طرح‌های سرمایه گذاری مشروع بصورت جدی حمایت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی با اشاره به  متوقف شدن طرح‌های شرکت ثابت کیش در مشهد گفت: این شورا متشکل از استاندار و دستگاه‌های نظارتی، قضایی و حاکمیتی استان با جدیت از طرح‌های مشروع سرمایه گذاری حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته بین استاندار و دادستان مقرر شد شرکت ثابت کیش آن قسمت از سرمایه گذاری‌هایی را که نیاز به اخذ مجوز از اداراه کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارد را بعد از هماهنگی لازم با این سازمان اجرا نماید و سایر پروژه‌های در حال انجام که مجوز دستگاه‌های مسئول را دارد با قوت ادامه پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: مجموع سرمایه گذاری‌های شرکت ثابت کیش در مشهد حدود ۲ هزار میلیارد تومان است.
 
رسولیان افزود: فعالیت‌های شرکت ثابت کیش  در چهارچوب مجوز‌های قانونی مورد حمایت است و در همین راستا اعلام آمادگی می‌کنیم هر جا مشکلی در خصوص فعالیت‌های سرمایه گذاری وجود داشته باشد با حضور دستگاه‌های مسئول برطرف خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.س