شناسهٔ خبر: 33431025 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هفته فرهنگ و نشاط در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از برگزاری هفته فرهنگ و نشاط خبر داد و گفت: یزد تنها استانی است که امسال در حوزه نشاط اجتماعی جذب زار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فخرالسادات خامسی هامانه  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با بیان اینکه یزد تنها استانی است که امسال در حوزه نشاط اجتماعی جذب بودجه داشته است، اظهار داشت: طرح‌های حوزه نشاط با نگاه شهرستانی و روستایی می‌شود و برگزاری هفته فرهنگ و نشاط در شهرستان‌ها و روستا‌ها اولویت بندی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری مراسم این هفته، سازمان‌های مردم‌نهاد استانی و شهرستانی و نیز مؤسسات فرهنگی هنری با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد همکاری می‌کنند.

خامسی هامانه تصریح کرد: برنامه‌های هفته نشاط و فرهنگ یزد این قابلیت را دارد که به صورت پایلوت به سازمان امور اجتماعی کشور اعلام شود تا در سایر استان‌ها نیز به عنوان یک الگو مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، اجرای نمایش، طنز، موسیقی، قصه گویی، موسیقی محلی، نمایشگاه کتاب و نیز برنامه‌های رصد ستارگان و گردشگری مناطق تاریخی در قالب برنامه یک شب تاریک در شهرستان‌ها همراه با رصد ستارگان و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با رویکرد محلی و کویرنوردی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته فرهنگی است.

خامسی هامانه خاطرنشان کرد: زمان قطعی برگزاری این هفته، در جلسه هم‌اندیشی بعدی تعیین می‌شود، اما به طور قطع این برنامه در تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف

برگزاری هفته فرهنگ و نشاط در یزد