شناسهٔ خبر: 33429503 - سرویس ورزشی
منبع: بانک ورزش | لینک خبر

نگرانی هواداران استقلال از شایعات اخیر

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - هواداران میلیونی استقلال از وضعیت این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی رضایت ندارند.


به گزارش خبرنگار بانک ورزش، بهم‌ریختگی عجیب در نقل و انتقالات این فصل استقلال در حالی که آبی‌پوشان برای بستن تیمی قدرتمند نیاز به هماهنگی کامل دارند، یکی از موارد مطرح بین هواداران این تیم است و صحبت‌های تازه فرهاد مجیدی درباره پشت پرده نقل و انتقالات استقلال این نگرانی‌ها را بیشتر کرده.


امروز هم شایعاتی درباره عدم حضور استراماچونی در ایران منتشر شد که البته سعادتمند رییس هیات مدیره این باشگاه خبر منتشر شده را به نوعی رد کرد. او در تماس با فتحی و منزوی این موضوع را به آنها اطلاع داده است که مسوولان رده بالای استقلال اعلام کردند این خبر را نشنیده‌اند.

 

در هفته‌های گذشته اختلاف بین برخی از اعضای هیات مدیره استقلال برای انتخاب مربی داخلی یا خارجی باعث نگرانی هواداران آبی پوش شده بود و به نظر می‌رسد مسوولان این باشگاه باید هرچه زودتر امضای مربی ایتالیایی را بگیرند و بیش از این وقت خود را هدر ندهند.


امروز همچنین خبرهایی درباره انتقال مهدی رحمتی به پدیده مشهد منتشر شده است که هنوز باشگاه مشهدی این موضوع را تایید نکرده. همچنین استوری علی علیپور با ملی‌پوشان و با حضور حسین حسینی گلر استقلال که با 2 قلب قرمز و یک شکلک بمب همراه بود، خبرساز شده است، البته مهاجم پرسپولیس دقایقی بعد آن استوری را حذف کرد!