شناسهٔ خبر: 33429342 - سرویس فرهنگی
منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

رنگین‌کمان از امروز پخش می‌شود

خبرگزاری تسنیم

اولین قسمت از سری جدید " رنگین کمان" ساعت ۱۵ با فضای اجرای نمایشی روی آنتن می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، تهیه کننده برنامه " رنگین کمان" از تغییر ساختار و محتوایی این برنامه خبر داد و گفت: در سری جدید رنگین کمان ما براین شدیم تا با کمک مشاوران،کارشناسان، روانشناسان و اساتید ی که در حوزه کودک و رسانه حضوری چشمگیر داشته اند تغیرات اساسی و بنیادی هم در فرم و هم محتوای برنامه انجام بدهیم.

سید محسن مناجاتی تهیه کننده برنامه" رنگین کمان" توضیح داد: با توجه به نیاز کودک امروز آیتم‌های مختلفی را طراحی کرده‌ایم که این آیتم‌ها می‌تواند جوابگوی نیازهای گوناگون کودک در حوزه سلامت، بهداشت، آموزش، تربیتی، تغذیه و .... باشد. این تغییرات در بخش‌های دیگر همچون؛ دکور، بخش‌های نمایشی، بازی‌ها، متن‌ها، پلاتوها، پلی‌بک‌ها اعمال شده است .

تهیه‌کننده رنگین کمان یاد آور شد: در سری جدید مجری صرفاً تنها یک اجرا کننده نیست و بیشتر بازیگر مجری است و در تمام پلاتوها و نمایش‌ها بعد بازیگری بر بُعد اجرا برتری دارد و چون مخاطبان کودک با ابعاد نمایشی بیشتر از اجرا ارتباط برقرار می‌کند.

روباه آواز خوان در رنگین‌کمان

مناجاتی گفت: در بخش عروسکی، یک کاراکتر روباه که تن پوش است به برنامه اضافه شده که به دلیل آوازخوان بودن و نوع رفتارش می‌تواند برای بچه ها بسیار جذابیت داشته باشد. همچنین در بخش بازی ها سعی بر آن شده تا بازی‌های طراحی شود که هم جنبه فیزیکی داشته باشد و هم جنبه فکری که جسم و ذهن کودک را با خود درگیر نماید .