شناسهٔ خبر: 32935318 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مظفری زاده: گل پرسپولیس صحیح بود

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: در دقیقه ۴۱ گل تیم پرسپولیس در شرایط سالم به ثمر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۲۱:۳۰ پرسپولیس تهران در جم به مصاف پارس جنوبی رفت و در پایان این دیدار، شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پیروزی یک بر صفر رسیدند تا برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ ایران شوند. ماریو بودیمیر کروات در دقیقه ۴۱ روی پاس مهدی ترابی تک گل سرخپوشان پایتخت را به ثمر رساند.

مظفری زاده، کارشناس داوری فوتبال ایران درباره عملکرد داوری اشکان خورشیدی و تیم داوری بیان کرد: در بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم در دقیقه ۲۹ بودیمیر دست مدافع پارس جنوبی بین دست و بدن خود نگه داشت و تعادل او را در کنار خط طولی زمین به هم زد که تصمیم کمک داور اول مسابقه صحیح و اعتراض بازیکن و کادرفنی پرسپولیس کاملا بی مورد بود.

در دقیقه ۴۰ نادری تعادل خودش را در محوطه جریمه تیم پارس از دست داد و خورشیدی که در نزدیکی صحنه قرار داشت، به درستی دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۴۱ گل تیم پرسپولیس در شرایط سالم به ثمر رسید، جایی که پای راست مدافع پارس جنوبی آفساید را پر کرده بود، صحنه بسیار سختی بود، اما تصمیم کاملا درستی بود که توسط علیرضا ایلدروم کمک داور اول بازی گرفته شد و در کل قضاوت خوبی در این صحنه داشت.

در دقیقه ۶۸ خورشیدی به درستی پورامینی را به خاطر خطای روی ترابی که حمله موثر او را قطع کرده بود با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه ۷۰ خطای رحمان احمدی روی علیپور بیرون محوطه جریمه رخ داد که باید مطابق قانون با کارت زرد جریمه می‌شد و داور همین کار را کرد.

در دقیقه ۷۸ بودیمیر برای کنترل توپ از دست خودش استفاده کرد و حرکت دست او که به سمت صورت بازیکن رفت مستحق جریمه هم بود.

در نهایت تیم داوری قضاوت خوبی داشتند و توانستند بازی را کم اشتباه و خوب سوت بزنند.

بیشتر بخوانید:

طارمی به پرسپولیس نزدیک شد

طلسم ۳۴ هزار ثانیه‌ای علی علیپور شکست

آیا تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود؟

انتهای پیام/

اظهارات سعید مظفری زاده درباره داوری دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم