شناسهٔ خبر: 32934594 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

وضعیت ترافیک/ تهران-قم روان؛ تهران-شهریار نیمه سنگین

رئیس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور تهران به شهریار گفت: شاهد بار ترافیکی روان و عادی در آزادراه‌های تهران-ساوه و تهران-قم هستیم.

صاحب‌خبر -

سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس راه ویژه غرب استان تهران‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی غرب استان تهران، اظهار داشت: هم‌اکنون در آزادراه تهران به قم و تهران به ساوه شاهد ترافیک روان هستیم و تردد انواع وسایل نقلیه به صورت عادی در جریان است.

وی افزود: در محور تهران به شهریار شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی غرب تهران نیز عبور و مرور وسایل نقلیه روان و عادی بوده و با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران بیان داشت: هموطنان عزیز مدیریت زمان سفر را در هنگام آغاز و پایان مسافرت در اولویت قرار داده و به گونه‌ای بازگشت خود را زمان بندی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند.

قیطاسی با بیان اینکه ماموران پلیس راه ویژه غرب استان تهران با آمادگی صد درصدی و به صورت شبانه‌روزی در سطح محورها حاضر هستند، تصریح کرد: رانندگان از عجله و شتاب، سبقت، سرعت و انجام هرگونه حرکات مارپیچ و تخلفات حادثه‌ساز خودداری کنند و رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروی جلویی را همواره در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ش/م/الف۳۰/