شناسهٔ خبر: 32927220 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

سومین محموله کمک های بهزیستی قزوین برای سیل زدگان ارسال شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: سومین محموله کمک های اهدایی این اداره کل به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا وارثی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک ها شامل پنکه، فرش، موکت، وسایل بهداشتی، البسه و مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.
وی اضافه کرد: در دو ماه گذشته نیز 30 تن کالا در قالب سبد حمایتی و غذایی شامل اقلام ضروری زندگی آماده سازی شده و برای توزیع میان جامعه هدف به استان لرستان ارسال شد.
وارثی ادامه داد: به دنبال وقوع سیلاب در سطح کشور که موجب ورود خسارات و تلفات به چندین استان کشور شد، بهزیستی قزوین نیز برای جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرد.
مدیرکل بهزیستی قزوین افزود: در همین راستا فراخوان جذب کمک های مردمی در سطح استان منتشر شد و گام های بلندی برای تهیه اقلام ضروری و مایحتاج زندگی مردم در مناطق سیل زده به ویژه جامعه هدف بهزیستی برداشته شد.
وارثی گفت: در بازندگی های شدید ابتدای سال در قزوین نیز سیلاب، موجب تخریب کامل یا بخشی از منازل مسکونی 300 تن از مددجویان این اداره کل شد و همچنین 20 زمین کشاورزی و 20 محل نگهداری دام گروه هدف بهزیستی استان از بین رفت.
7388/6012