شناسهٔ خبر: 32921078 - سرویس استانی
منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه موقت کرمان:

عمل به دستورات خدا ضامن سعادتمندی انسان است

حجت الاسلام شیخ بهایی در پایان با اشاره به این که خداوند دنیا را محل آزمایش بندگان قرار داده است، گفت: عمل به دستورات خدا مهم‌ترین وظیفه انسان‌ها در دنیا شمرده می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام احمد شبخ بهایی امام جمعه موقت کرمان در مراسم جمع خوانی قران کریم در حسینیه ثارالله کرمان گفت: زیبا کردن، گناه کار شیطان بوده و انسان‌ها باید با توکل برخدا از گناه دوری کنند.
 
وی افزود: تمام قدرت برای خدا بوده و همه اهل بیت(ع) و پیامبران اگر فردی را مورد شفاعت قرار می دهند به اذن خدا بوده، زیرا قدرت واقعی برای خدا است.
 
حجت الاسلام شیخ بهایی با اشاره به این که باید فرمانبری از خداوند را اولویت اول خود در کار‌ها بدانیم، خاطرنشان کرد: این که اهل بیت(ع) تمام کارهایشان به اذن خدا انجام می دهند وهابیت را نابود کرده و امروزه عامل جنایت در جهان وهابیت که متاسفانه بازیچه کشور‌های غربی شده اند.
 
وی با اشاره به این که گناه قلب انسان را سخت کرده و اشک چشم را خشک می‌کند، ادامه داد: دعا کردن از خدا برای رفع گرفتاری‌ها یکی از وظایف انسان‌ها بوده که سعی کنند رفع مشکلات خود را از خدا بخواهند.
 
امام جمعه موقت کرمان بیان داشت: متاسفانه یکی از ضعف‌های بعضی از انسان‌ها این است که خدا و اعتقاد به این که خدا قدرت مطلق بوده و همه کار جهان خدا است را فراموش کردند.
 
استاد درس خارج حوزه کرمان با بیان این که قساوت قلب به سبب گناه کردن در انسان ایجاد می‌شود، تصریح کرد: ایجاد بلا‌ها و مشکلات به طور یکدفعه، به خاطر کفاره گناهانی بوده که انسان‌ها در دنیا انجام می‌دهند.
 
حجت الاسلام شیخ بهایی در پایان با اشاره به این که خداوند دنیا را محل آزمایش بندگان قرار داده است، گفت: عمل به دستورات خدا مهم‌ترین وظیفه انسان‌ها در دنیا شمرده می‌شود. /۹۷۰۷/پ203/ق