شناسهٔ خبر: 32920742 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

دربی کانتی-استون ویلا در پلی آف صعود به لیگ برتر؛ تیم‌های لمپارد و تری به مصاف یکدیگر می‌روند

لمپارد و تری که سال ها برای یک هدف مشترک در چلسی هم تیمی بودند حالا در یک بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- درحالیکه صعود نوریچ سیتی و شفیلد یونایتد از چمپیونشیپ به لیگ برتر قطعی شده است، تیم سوم صعود کننده به لیگ برتر از بین استون ویلا و دربی کانتی خواهد بود.

دربی کانتی با هدایت فرانک لمپارد در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4-3 از سد تیم مارچلو بیلسا یعنی لیدز یونایتد گذشت. در طرف مقابل، استون ویلا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با وست برومویچ به تساوی 2-2 رسید و در نهایت در ضربات پنالتی جواز صعود به دور نهایی پلی آف را کسب کرد. بنابراین دو تیم استون ویلا و دربی کانتی در تک بازی که قرار است دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه ومبلی برگزار شود، به مصاف یکدیگر می روند تا تیم سوم صعودکننده به فصل آینده لیگ برتر از بین آنها مشخص شود. لمپارد سرمربی دربی کانتی است درحالیکه جان تری به عنوان کمک مربی در کادر فنی استون ویلا حضور دارد.

نکته جالب اینکه تیم های لیدز یونایتد و وست برومویچ به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم چمپیونشیپ فصل را به پایان رساندند اما در نهایت حذف شدند. استون ویلا پنجم و دربی کانتی با فاصله یک امتیازی از میدلزبرو، ششم شده بود.