شناسهٔ خبر: 32920281 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

نابسامانی مسکن تهران به علت نبود برنامه توسعه وحرکت براساس آن است

تهران- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: نابسامانی مسکن تهران به علت نبود برنامه توسعه وحرکت براساس آن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله ترکی عصر چهارشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه سال گذشته با اتمام سند آمایش سرزمین استان تهران، سند توسعه این استان نیز بر اساس آمایش و برنامه توسعه ششم کشور تدوین شده است اظهار داشت: در سند توسعه استان تهران، تکلیف دستگاه‌های اجرایی مشخص شد و دبیران تمامی استان‌ها پس از انتخاب آموزش دیدند.

ترکی در ادامه با بیان اینکه نابسامانی‌هایی که در بخش مسکن شهر تهران رخ داده به دلیل نبود برنامه توسعه و حرکت بر اساس آن است افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی در قالب سامانه آماری متولی ثبت اطلاعات خود در سامانه آماری این استان شده اند و اطلاعات موجود ملاک برنامه ریزی برای توسعه در بخش‌های مختلف خواهد بود.

وی گفت: برای نخستین بار مشخص شد که دستگاه‌های اجرایی این استان ۸۸۰ خدمت ارائه می‌کنند و شاید یکی از علل نارضایتی ارباب رجوعان، نبود اطلاع از خدماتی بود که دستگاه‌ها ارائه می‌کردند لذا اگر بناست ساخت و ساز و نیروی انسانی برای استان پیش بینی شود برای این ۸۸۰ خدمت باید ساختار داشت.