شناسهٔ خبر: 32918568 - سرویس اقتصادی
منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار :کمیته کارشناسی دلایل تورم در لرستان را بررسی می کند

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: اختلاف معنا‌داری در بخش تورم لرستان با سایر استان‌های مشابه وجود دارد که کمیته کارشناسی دلایل را بررسی کرده و موانع استانی را مرتفع خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی عصر چهارشنبه حاشیه نشست شورای گفت ‌و گوی دولت با بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خسارات وارد آمده به واحدهای تولیدی از جمله موضوعات مهم مطرح شده در جلسه امشب بود.
وی افزود: اگرچه تسهیلاتی برای این واحدها پیش‌بینی شده اما به نظر کافی نیست، از این رو شنبه آینده و در جلسه شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت موضوع جبران خسارت‌ها مطرح و پیگیری خواهد شد.
وی بیان کرد: اصلاح قانون ارزش افزوده در عمران شهری مؤثر است و مقرر شد فعالانه در این اصلاح قانون به نفع استان‌های کمتر توسعه یافته مشارکت کنیم.
خادمی اضافه کرد: سیل علیرغم همه خسارات و تهدیدها اما می‌تواند فرصت‌هایی را در استان به وجود آورد، از جمله اینکه واحدهای تولیدی با مشارکت در بازسازی موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال شوند.
وی ادامه داد: اختلاف معنا‌داری در بخش تورم لرستان با سایر استان‌های مشابه وجود دارد که کمیته کارشناسی دلایل را بررسی کرده و موانع استانی را مرتفع کند.
3210