شناسهٔ خبر: 32918090 - سرویس علمی-فناوری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لنوو نسل جدید از گجت‌های هوشمند خود را معرفی کرد

شرکت لنوو به تازگی نسل جدید عینک‌های واقعیت افزوده و هدفون‌های واقعیت مجازی را تولید کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لنوو برای کسب سهم بیشتری از بازارهای فناوری در جهان و تثبیت جایگاه خود به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های فناوری در راستای پروژه ThinkReality این شرکت به تازگی دو گجت هوشمند و کارامد را به مشتریان و علاقمندان خود معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: گوشی لنوو Z6 Pro با اینترنت 5G عرضه می‌شود +تصاویر

این گجت‌های هوشمند که شامل عینک واقعیت افزوده(AR) و هدفون واقعیت مجازی(VR) است. به نظر مورد یکی از اهداف اصلی Lenovo برای عرضه چنین محصولاتی رقابت جدی  با عینک واقعیت افزوده غول فناوری آمریکایی مایکروسافت است. در حال حاضر بازار گجت‌های هوشمند به ویژه عینک‌های واقعیت افزوده و هدفون‌های واقعیت مجازی در سراسر دنیا بسیار داغ الست و شرکت‌های بزرگی در این زمینه سرمایه گذاری‌های مالی و علمی انجام داده‌اند.

لنوو نسل جدید از گجت‌های هوشمند خود را معرفی کرد

هدست سبک، دوربین‌های باکیفیت روی شیشه عینک، میکروفن‌های قوی برای دریافت صدا، تنظیمات تصویر نمایشی عینک و ... چند نمونه از ویژگی‌ها و مخشخصات عینک هوشمند Lenovo است. باتری ۶۸۰۰ میلی‌آمپری این عینک امکان ساعت‌ها کار کردن با این وسیله را فراهم می‌کند. هدفون واقعیت مجازی درای امکاناتی بسیار قدرتمند است و در دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ است. این گجت هوشمند به طور کامل با سیستم عامل اندروید هماهنگ است و میلیون‌ها کاربر دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند از آن استفاده کنند.

لنوو نسل جدید از گجت‌های هوشمند خود را معرفی کرد

لنوو نسل جدید از گجت‌های هوشمند خود را معرفی کرد

تصاویر نمایش داده شونده در عینک لنوو دارای رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل است و پس از اتصالی ساده و راحت به WiFi دید ۴۰ درجه‌ای را از هر دو چشم ارائه می‌دهد. این عینک رقیب جدی HoloLens مایکروسافت است و با توجه به ویژگی‌ها و امکانات مناسب خود می‌تواند جایگاه عینک واقعیت افزوده مایکروسافت را در بین کابران دچار نتزل کند.

لنوو نسل جدید از گجت‌های هوشمند خود را معرفی کرد

دیگر ویژگی عینک واقعیت افزوده Lenovo وزن سبک و جنس مقاوم آن است که سبب می‌شود این محصول علاوه بر انعطاف و عمر طولانی هنگام قرارگیری روی صورت کاربر موجب خستگی و درد عضلات صورت نشود.

انتهای پیام/

لنوو با معرفی گجت‌های هوشمند جدید خود به رقابت با مایکروسافت رفت