وی ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران پیگیریهای بسیار و مستمری برای نوسازی ناوگان تحت نظارت داشته است اما در حال حاضر شرکتهای اتوبوس سازی داخلی برنامهای برای تولیدات جدید ندارند.
وی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی فعلی و همزمان با افزایش شدید قیمت انواع اتوبوسهای درون شهری، امکان تأمین اتوبوسهای نو از منابع داخلی و خارجی غیر ممکن است، تصریح کرد: بیشک در این راستا استفاده از اتوبوسهای کارکرده جهت جلوگیری از بروز بحران در نظم حمل و نقل عمومی کلانشهرها پیشنهاد میشود.
سنندجی خاطرنشان کرد: اتوبوسهای کارکرده در بسیاری از کشورها از لحاظ کیفیت ساخت، میزان دودزایی و سطح استاندارد تولیدی به مراتب مناسبتر از بسیاری از اتوبوسهای فرسوده هستند.
این مقام مسئول یاداور شد: محصولات تولیدی خودروسازان داخلی عمدتاً از لحاظ کیفیت و خدمات پس از فروش از ضعف عمدهای برخوردار بوده و در سطح انتظارات ناوگانهای حمل و نقل عمومی نیستند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد نهایی شدن پیشنهاد خرید اتوبوسهای دست دوم گفت: اتوبوسرانی تهران ضمن ارائه طرح اولیه به مراجع ذیصلاح، منتظر جمع بندی نهایی این پیشنهاد در جلسات تکمیلی است.
تهرام/3036//6139
انتهای پیام ∎