شناسهٔ خبر: 32499270 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

هندرسون: هواداران لیورپول باید از هفته‌های باقی‌مانده فصل جاری لذت ببرند

قرمزها در حال حاضر علاوه بر لیگ برتر، برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می جنگند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- جوردن هندرسون، کاپیتان باشگاه لیورپول معتقد است که بازیکنان و هواداران باید از هفته های باقی مانده فصل لذت ببرند.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، کاپیتان قرمزها در این خصوص گفت:

این فصل به گونه ای بوده که همه در خصوص سناریوهای مختلف از ابتدای فصل صحبت می کنند و صادقانه بگویم، هیچ فصلی را به این شکل تجربه نکرده ام. در واقع از هفته های ابتدایی فصل، صحبت ها و گمانه زنی ها در خصوص اینکه نتایج چگونه رقم می خورد و قهرمان چه تیمی خواهد بود شکل گرفته بود. ما هیچ گاه حتی یک بار تمرکزمان را از دست نداده ایم. اشتباه برداشت نکنید. این گونه نیست که نسبت به اتفاقات بی توجه باشیم؛ در واقع همه ما بازیکنان با هر ثانیه این صحبت ها زندگی می کنیم. در واقع عاشق این حدس و گمان ها هستیم و روی آن تمرکز کرده ایم. در واقع این فشار برای قهرمانی را دوست داریم. در واقع این چیزی است که همه بازیکنان ما می خواهند هر فصل تجربه کنند. در واقع دوست دارند که در این برهه از  فصل فشار را حس کنند.

وی اضافه کرد:

وقتی به رختکن نگاه می کنم، گروهی از بازیکنان را می بینم که چند سال است کنار هم حضور دارند و یک تیم هستند. حس خوبی در حال حاضر داریم و این بهترین توصیف از وضعیت فعلی ماست. در واقع این توصیف حس همه کسانی است که به باشگاه لیورپول مرتبط هستند. به جای آنکه در این برهه از فصل ناامید باشیم، انتظار می کشیم. در واقع به گونه ای عمل کرده ایم انگار که لیورپول متعلق به چنین سطحی است ولی هیچ گاه متکبر و مغرور نبوده ایم. فکر می کنم این بخش مهمی از پیشرفت ما را به عنوان یک باشگاه شامل می شود و به همین دلیل به نظرم همه باید از فشارها و استرس های باقی مانده فصل لذت ببرند.