شناسهٔ خبر: 32361793 - سرویس سیاسی
منبع: فارس | لینک خبر

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز ارتش را تبریک گفت

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ امیر حاتمی  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سالروز گرامیداشت حماسه آفرینی‌های جان برکفان و دلاور مردانی است که با انفاس قدسی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ندای حیات دوباره خود را بازیافتند و عاشقانه هستی خویش را در دوران دفاع مقدس نثار و بر بلندای رفیع اقتدار و سربلند سرافراز ایستادند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز بزرگ که امسال با خدمت‌رسانی عاشقانه و مدیریت جهادی ارتشیان خدوم عزیزمان در کنار سایر خدمتگزاران نظام اسلامی در حادثه سیل، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این نهاد مقدس افزوده است را تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی توفیق روز‌افزون و تداوم خدمت خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

 

 
امتیاز دهی