شناسهٔ خبر: 32348181 - سرویس ورزشی
منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

شفر: به فرشید باقری نیاز داریم و به مدیر نامه نوشتم/ بازی بعدی اسماعیلی را نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به بازیکنانم به خاطر پیروزی برابر ماشین سازی تبریک می گویم.

صاحب‌خبر -

وینفرد شفر بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی تبریز گفت: به تیم و هواداران تبریک می گویم. دیروز هم در نشست خبری خواهش کردم از هواداران تا دقیقه پایانی به تیم کمک کنند و به نتیجه مسابقه توجه نکنند. هواداران امروز عالی بودند و دیدیم که تیم ما در ۱۰ دقیقه آخر خسته شده بود اما هواداران به ما انرژی دادند. سفرهای زیادی برای بازی های مختلف داشتیم اما این بازی مهم بود. از حضور هواداران تشکر می کنم. کار و روحیه تیمی را دیدیم و همه بازیکنان با همه توان کار کردند. برای اسماعیلی بعد از دربی مشکلی پیش آمد و با او صحبت کردم و او جریمه شد و سپس با همه وجود برای تیم تلاش کرد. به او گفتم با صد درصد توان تلاش کند و هر زمان خسته شدی، تو را تعویض می کنم. قائدی نیز یک اشتباه کرد و به او گفتم تو شانس آخر را داری و در تمرینات روز های اخیر او خوب بود و امروز هم گل زد. نباید همیشه یک بازیکن که اشتباه می کند را جریمه کرد. دو بازیکن بایرن در زمین دعوای فیزیکی کردند اما جریمه نقدی شدند و یکی از آنها در بازی بعدی دو گل زد. باید به بازیکنان شانس دوباره داد و شرایط آنها را درک کرد.
این راحت است که من بگویم من رئیس هستم و تو اخراجی. اگر در همه باشگاه ها بازیکنان خطاکار اخراج شوند، کسی باقی نمی ماند. بازیکن باید اشتباهات را در زمین کم کند و به زمین بیاید. نورافکن را از دست دادیم و علی کریمی را داریم اما به باقری نیاز داریم. به مدیرعامل گفتم و برای او نوشتم باقری باید جریمه می شد و جریمه درست بود اما باید ببینیم چه چیزی برای تیم خوب است. اسماعیلی کامل آماده نبود اما همه توان خود را گذشت و سپس تعویض شد. من سال ها بازیکن بودم و تجربه زیادی داریم و می دانم در ذهن بازیکن چه چیزی می گذرد. سرکوب بازیکن راحت است اما باید به او شانس بدهیم.

او درباره دیدار با الهلال گفت: الهلال با تیم تونسی بازی دارد و ما می خواهیم این تیم را شکست دهیم. می خواهیم زود به ابوظبی برویم و در زمین خوب تمرین کنیم. جلسات آنالیز بگذاریم و با بازیکنان صحبت کنیم و این کار برای فوتبال ما خوب است که ببینیم باید چه کاری انجام دهیم تا بتوانیم در زمین مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم. نباید بگوییم فقط دنبال برد هستیم و ابتدا باید راه برد را پیدا کنیم. به دلیل فشردگی، بازیکنان ما خسته بودند و میلاد نیمکت نشین شد و ایسما تعویضی شد و تیم است که بازی می کند.

سرمربی استقلال در ادامه درباره فرشید اسماعیلی اضافه کرد: اسماعیلی درد زیادی داشت و با درد برای ما بازی کرد. از او تشکر می‌کنم و شاید او بازی بعدی بیرون باشد و از او تشکر می کنم. از همه بازیکنان تشکر می کنم. باور کنید که در تیم ما هیچ مشکلی وجود ندارد. در دیدار با سپاهان، هیجان و شادی ما برای روحیه تیمی بود. نمی خواهم بیشتر درباره خوشحالی صحبت کنم.

کلمات کلیدی