شناسهٔ خبر: 32348112 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

شجاعیان: بعد از باخت در دربی هجمه به تیم وارد شد/به روزهای خوب برگشتیم

بازیکن تیم استقلال، گفت: بعد از باخت در دربی هجمه زیادی روی ما آمد و این مسأله باعث شد تا استرس بازیکنان زیاد شود و حتی این استرس در بازی با سایپا هم بین بازیکنان بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، داریوش شجاعیان درباره وضعیت استقلال و اینکه هواداران این تیم بعد از باخت از این تیم ناراحت هستند، تصریح کرد: حق با شماست چرا که دربی بازی سنگینی است و هواداران انتظار برد دارند. ما تلاش کردیم که برنده شویم اما این اتفاق رخ نداد و بعد از این بازی هجمه سنگینی سمت ما آمد و استرس بازیکنان زیاد شد به طوری که دیدید در بازی با سایپا استرس در بین بچه‌ها وجود داشت چون ما می‌خواستیم آن نتایج بد را جبران کنیم. 

وی افزود: اما بعد از آن الهلال، سپاهان و ماشین‌سازی را بردیم و هواداران به ما اعتماد کردند و برنده شدیم. خدا را شکر به روزهای خوب استقلال برگشتیم هر چند که شاید برخی‌ها هنوز از ما دلخور باشند. 

شجاعیان در پایان افزود: می‌خواهم درباره فرشید اسماعیلی حرف بزنم همه تیم می‌دانند که او 6 ماه است با درد بازی می‌کند اما هواداران می‌دانند که او زحمات زیادی برای استقلال کشیده و تلاش زیادی می‌کند. برخی از بازیکنان با شکم درد و برخی با پا درد بازی می‌کنند اما با همه این مسائل تلاش می‌کنیم تا هر چه در توان داریم بگذاریم تا استقلال به موفقیت برسد.

انتهای پیام/