شناسهٔ خبر: 32348083 - سرویس ورزشی
منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

شجاعیان: در استقلال همدلی حرف اول را می زند

تهران - ایرنا - هافبک تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: در تیم ما همدلی حرف اول را می زند و تمامی مجموعه تیم برای خوشحالی هواداران تلاش می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا؛ «داریوش شجاعیان» پس از برتری تیمش برابر ماشین سازی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که تمامی بازیکنان با تمام توان برای موفقیت استقلال تلاش می کنند و نباید به مباحثی که در فضای مجازی مطرح می شود، توجه داشته باشیم.
وی در مورد ناراحتی هواداران از شکست در شهرآورد، گفت: همه آرزو دارند در این دیدار برنده شوند. هواداران مطمئن باشند که همه ما برای موفقیت در آن بازی تلاش کردیم.
شجاعیان گفت: پس از شهرآورد، همه زیادی به استقلال وارد شد و همین استرس در بازی با سایپا نیز نمایان بود. خوشبختانه پیروزی برابر الهلال عربستان در آسیا و همچنین سپاهان در لیگ برتر، موجب اعتماد هواداران به مجموعه تیم شد.
وی گفت: می دانم بسیاری از هواداران پس از شهرآورد از «فرشید اسماعیلی» ناراحت بودند، اما باید بدانند که اسماعیلی در پنج ماه اخیر با مصدومیت برای استقلال بازی می کند و برای تیم زحمات زیادی متحمل شده است.
تیم فوتبال استقلال با برتری یک بر صفر خانگی مقابل ماشین سازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با 50 امتیاز به رتبه دوم جدول رده بندی رسید.
ورزشی**3783**9118**