شناسهٔ خبر: 32348059 - سرویس استانی
منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جوانان از برخی دروغ‌ها و سیاست بازی‌ها در جامعه ناراحت هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز جوانان از برخی دروغ‌ها، سیاست بازی‌ها و مکر و حیله‌ها در جامعه ناراحت هستند و اعتراضات آن‌ها در این زمینه زیاد است.

صاحب‌خبر -

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند عصر امروز در دیدار صمیمی با جوانان بیرجند اظهار داشت: امروز جوانان از برخی دروغ‌ها، سیاست بازی‌ها، مکر و حیله‌ها در جامعه ناراحت هستند و اعتراضات آن‌ها در این زمینه زیاد است.

وی گفت: متاسفانه دنیا به دست دیوانه‌ها و آدم‌خوارها افتاده و عده‌ای حیوان وحشی با وحشی‌گری‌های خود بر دنیا مسلط شدند و به راحتی جنایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جوانان سرمایه جوامع بشری هستند و آثار این سرمایه نیز همواره جاودان است و زمانی که جوانی خودسازی نداشته باشد به انسان مکر و حیله گیر تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تا زمانی که سرمایه بزرگ حق شناسی و حق پرستی در انسان باشد، ترس برای ما معنی ندارد.

وی با بیان اینکه در اربعین حسینی مسلمان و غیرمسلمان و تمام کسانی که عدالت طلب هستند در راهپیمایی باشکوه اربعین حضور دارند، عنوان کرد: امروز نیز موکب‌های مسیر اربعین حسینی برای خدمت به جامعه بشری در مناطق سیل زده است و مسلمانان با اتحاد و انسجام در مقابل دشمنان ایستادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سرمایه جوانی یک سرمایه ماندنی است نه رفتنی و دوره جوانی تنها به دوران نشاط و احساسات نیست و آثار دوره جوانی ماندنی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جوانی دوران برومندی و شکوفایی است، اظهار کرد: جوانی در طبع جوانی‌اش می‌خواهد واقعیت را بداند و باید روی این سرمایه گذاری شود./9314/پ310/ب1