شناسهٔ خبر: 32348035 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی داریم؛

کریمی: با تمرکز باید منتظر اشتباه رقبا باشیم

علی کریمی می گوید که تیم فوتبال استقلال تهران همچنان برای کسب عنوان قهرمانی رقابت ها شانس دارد و باید با تمرکز منتظر اشتباه رقبا باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار برابر ماشین سازی که با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان همراه شد، در میکسدزون خبری گفت: خوشحالیم که توانستیم امروز بازی را ببریم و بالای جدول بمانیم. خیلی این بازی مهم بود. بچه ها خیلی تلاش کردند. با توجه به برنامه فشرده ای که داریم، خیلی به ما فشار آمد ولی خدا را شکر بازی را بردیم و سه امتیاز را گرفتیم. بچه ها خیلی فشار تحمل می کنند. با مصدومیت و درد و قرص بازی می کنند. فرشید اسماعیلی چهار پنج ماه است که زیرشکمش پاره است. روزبه دو ماه است که زانویش درد می کند. بقیه هم همینطور ولی تلاش می کنیم نام استقلال را بالا و بالاتر ببریم و از هواداران هم تشکر می کنیم که امروز از دقیقه 1 تا دقیقه 90 ما را همراهی کردند.

 

آیا استقلال می تواند قهرمان لیگ شود. کریمی در این مورد گفت: صادقانه این است که ما هنوز روی کاغذ شانس داریم. امروز هم پرسپولیس امتیاز از دست داد. ما باید تمرکز کنیم روی بازی خودمان و منتظر اشتباه رقبا باشیم.

سوال بعدی از کریمی در مورد دیدار برابر الهلال بود که او پاسخ داد: تمام تلاشمان را می کنیم که برنده شویم. الهلال صدرنشین لیگ عربستان است و تیمی قوی دارد. تیمی پرستاره دارد و بازیکنان نیمکت نشین آنها هم بازیکنان ثابت تیم ملی عربستان هستند.
سوال آخر از هافبک استقلال در مورد دربی و فشارهای ناشی از آن بود که به نظر می رسد حالا دیگر اثری از آن دیده نمی شود. کریمی در این رابطه افزود: من به هواداران حق می دهم. ما دربی را واگذارکردیم و از کورس عقب افتادیم. طبیعی بود ناراحت باشند و ما هم ناراحت بودیم. خدا را شکر بعد از آن شکست خودمان را جمع کردیم و نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.